فروشنده انواع چاقو تاشو زنجانی

یکی از چاقوهایی که توسط تولیدکنندگان زنجانی تولید شده و از معروفیت کامل در تمامی بازارهای کشور و بازارهای صادراتی برخوردار می باشد؛ چاقو تاشو زنجانی است که مرغوبیت و دوام آن نسبت به چاقوهای دیگر، خیلی بیشتر است و این به دلیل تجارب کهن زنجانی ها در تولید چاقوهای باکیفیت است. حال اگر تصمیم به تهیه این محصول دارید؛ می توانید با مراجعه به بزرگترین فروشنده انواع چاقو، آن را سفارش داده و از چاقو تاشو زنجانی اصل برخوردار گردید.

فروشنده انواع چاقو تاشو زنجانی

مشخصات قابل توجه چاقو تاشو فشاری

مشخصات قابل توجه چاقو تاشو فشاری اموری همچون برش و قطعه قطعه کردن، نیازمند شی تیز و برنده ای مثل چاقو بوده و این محصول با برخورداری از تیغه های مستحکم و برنده خود می تواند هر چیزی را به خوبی برش دهد؛ اما بپردازیم به یکی از انواع چاقو که برای انواع برش، مناسب به نظر رسیده و قابل استفاده در مصارف روزانه یا حتی کمپ و گردش خواهد بود؛ این محصول همان چاقو تاشو فشاری است که در اینجا به مشخصات قابل توجه آن اشاره خواهیم کرد:

  • برای ساخت تیغه های تیز این چاقو از فولاد کربن دار استفاده شده و از ضخامت های مختلف مانند ضخامت 3 میل تشکیل یافته است.
  • مقاومت آن زیاد بوده و به این راحتی کند نمی شود و البته در صورت کند شدن هم می توان آن را ساب داد و مجدد استفاده کرد.
  • از دسته ای با جنس های مختلف برخوردار بوده که بهترین نوع آن چاقو تاشو فشاری با دسته استخوانی می باشد که معمولا از استخوان محکم دام هایی مثل گاومیش برای ساخت آن بهره می گیرند.
  • از چاقوهای خوش دست به شمار آمده و کار با این چاقو کاملا راحت می باشد.
  • روی چاقو، ضامنی تعبیه شده که با فشار کم آن تیغه چاقو به سرعت بیرون آمده و بنابراین می توان آن را برای امور مختلف استفاده نمود.

تولید کنندگان چاقو تاشو زنجانی

تولید کنندگان چاقو تاشو زنجانی در حال حاضر تولید چاقو تاشو که از سری چاقوهای پرکاربرد به شمار می آید؛ توسط بخش های مختلفی از کشور صورت گرفته که در این بین، تولیدکنندگان زنجان، تجربه و قدمت بیشتری در تولید این محصول داشته و پس از کسب تخصص و تجارب فراوان توانسته اند باکیفیت ترین چاقوی ایرانی را تقدیم بازارهای داخلی و خارجی نمایند که کاملا مقبول همه خریداران می باشد.

این چاقو علاوه بر اینکه از قدرت برندگی عالی برخوردار بوده و از قابلیت تاشو بودن بهره برده است؛ دارای طراحی ظریفی بوده و تنها مشخصه ظاهری آن هم به حد کافی جلب توجه خواهد کرد؛ همچنین می توان از ویژگی خوب دیگر آن مانند وزن سبک چاقو اشاره کرد که امکان حمل و جابجایی راحت آن را به همگان داده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما