فروشنده ساطور فولادی زنجان

زنجان بزرگ ترین شهر های تولید کننده چاقو و ساطور در کشور می باشد و یکی از سوغات زنجان چاقو سلاخی زنجان می باشد. فروشنده ساطور فولادی زنجان این محصولات را در بهترین جنس و مقاوم ترین جنس که فولاد می باشد، به فروش می گذارند. کاربرد این محصولات بسیار زیاد است. شیلر زنجان انواع چاقو ها و ساطور های آشپزخانه را شکستن استخوان ها و مواد خوراکی از سفت تولید می کند.

فروشنده ساطور فولادی زنجان

مشخصات ساطور فولادی زنجان

مشخصات ساطور فولادی زنجان مشخصات ساطور فولادی زنجان این است که این ساطور در دو نوع متفاوت ساخته می شود. این محصولات برای برش گوشت و سبزیجات و مواد خوراکی مورد استفاده قرار می گیرند. ساطور فولادی زنجان برای استفاده در قصابی ها انتخاب بسیار مناسب است. زیرا به دلیل اینکه بسیار تیز هستند و باعث افزایش سرعت عمل قصاب می شوند . ساطور فولادی زنجان برای بریدن گوشت و برای شکستن استخوان ها تولید شده‌ اند.

البته باید قبل از خرید این ساطور ها به فروشنده بگویید که چه نوع ساطوری می‌ خواهید و کاربرد استفاده از آن چه می باشد. زیرا ساطور بریدن گوشت جداگانه است و برای شکستن آن را از نوع دیگر از ساطور باید استفاده کنید. این گونه ساطور ها دارای دسته هایی چوبی و محکم هستند و هنگامی که از آن استفاده می کنید دسته ی آن نمی شکنند، زیرا بسیار مقاوم هستند و جنس تیغه آن از فولاد می باشد.

به همین دلیل اصلاً قابل شکستن نیستند. بعضی از این ساطور فولادی ضدزنگ را بر روی جنس بدنه آن ها یک سری طرح‌ هایی حک شده است که باعث زیباتر شدن ساطور می شود. این نوع ساطور فولادی را در شهر زنجان تولید می‌ شوند و بسیار پرطرفدار و معروف هستند.

وزن ساطور را بر اساس گرم اندازه گیری می شود. وزن ساطور ها ۷۰۰ گرم هستند و طول تیغه ای آنها ۲۴ سانتیمتر می باشد‌. علاوه بر این برای کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. نوع این ساطور ها دسته دار می باشد. یکی دیگر از مشخصات ساطور زنجان این می باشد که این نوع ساطوز ها ساطور فولادی ضد زنگ هستند.

کیفیت ساطور فولادی زنجان

کیفیت ساطور فولادی زنجان کیفیت ساطور فولادی زنجان بسیار بالا می باشد. زیرا اینگونه ساطور از جنس مقاوم فولاد تولید می‌ شود. این نوع از ساطور ها ضد زنگ و استیل است. چاقو ها به دلیل اینکه در محیط آشپزخانه قرار می گیرند ممکن است در مجاورت رطوبت زنگ بزند آنها کند شود و همین دلیل ساطور فولادی زنجان کیفیت بسیار بالایی دارد و ضد زنگ است. نصب این نوع ساطور ها از جنس چوب مرغوب می باشد و همین دلیل اصلاً نمی شکند و نمی پوسد.

این چاقو دست ساز قابلیت تیز شدن دارند استفاده بیش از اندازه از یک ساطور ممکن است در طول زمان باعث کند شدن آن شود. ساطور ها از آلیاژی تولید شده اند که می توانید با خیال راحت آن را نیز کنید و مجدد برای چندین ماه دیگر از آن استفاده کنید. هر وقت ساطور شما کند شود می‌ تواند تیغه ی آن را به راحتی تیز کنید.

یکی دیگر از مشخصات کیفیت ساطور فولادی زنجان این است که دارای شیار هایی است که می‌ توانید برای آویزان کردن ساطور از آن استفاده کنید و بین شیارها شیارهای آویز روی تیغه می گویند. همانطور که مشاهده کردید این ساطور ها بسیار مقاوم بودند و به راحتی خراب نمی شود. این ساطور ها را می‌ توانید برای استفاده در آشپزخانه قصابی ها تهیه کنید. لبه این نوع چاقو اصلا نمی شکند و یا خم نمی شود و بسیار پر کاربرد و مقاوم هستند.

انتخاب ساطور فولادی زنجان

انتخاب ساطور فولادی زنجان انتخاب ساطور فولادی زنجان با توجه به نیازهای خود کار سخت نیست. چاقو و ساطور ها انواع مختلفی دارند. مثلاً چاقو و یا همان ساطور قصابی مناسب تکه تکه کردن گوشت ها و شکستن استخوان ها می باشد که در موقعیت قصابی بهترین گزینه و بهترین انتخاب است. نوع دیگری از  چاقو شکاری جدید وجود دارد که برای بریدن نان مورد استفاده قرار می‌ گیرد. حالا برای نوع دیگه چاقو وجود دارد که چاقو و پوست کن است و برای برش سبزیجات و میوه ها مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

چاقو همه کاره یزد و ساطور ها انواع مختلفی دارند که شما باید در خرید آن به نوع کاربرد آن دقت کنید. علاوه بر این‌ ها برای انتخاب ساطور فولادی از زنجان باید به کیفیت و اصل بودن آن توجه کنید ساطوری فولادی از زنجان اگر اصل باشد بسیار با کیفیت می باشد. ساطور فولادی روحی جنس تیغه از جنس فولاد می باشد. این نوع ساطور، ساطور فولادی روحی دست ساز است.

ساطور های دست ساز کیفیت بسیار بالایی دارند و دسته های آن از کائوچو می‌ باشد. ساطور برای تکه تکه کردن تکه های بزرگ استخوان و تکه های بزرگ گوش مورد استفاده قرار می گیرد بسیار مقاوم است و یک تکه می باشد و همین دلیل اصلاً قابلیت شکستن ندارند. جنس فولادی این نوع ساطور فولادی زنجان اصل باعث می شود تا در برابر ضربه مقاومت بسیار بالایی داشته باشد. این نوع از ساطور ها حتی در برابر آهن هم مقاومت بسیار بالایی دارند.

قیمت ساطور فولادی زنجان

قیمت ساطور فولادی زنجان قیمت ساطور فولادی زنجان بر اساس نوع آن متفاوت می باشد. این نوع ساطور ها بسیار مرغوب هستند. قیمت این نوع محصولات بستگی به نوع و جنس و کاربرد آن دارد. قیمت ساطور فولادی متفاوت است این ساطور ها جز صنایع دستی به شمار می‌ روند. زیرا به دست چاقو سازان با هنر کشورمان ساخته می‌ شوند و دست ساز هستند. جنس آن ها را از جنس استیل فولاد برنج آهن و استخوان گاو تشکیل می‌ شوند.

چاقو فولادی بسیار مستحکم است و در برابر زنگ زدگی مقاوم است و چاقو از دیرباز در ایران تولید می شده و قیمتی مناسبی دارد کاربر کارکرد و عمر این محصولات بسیار بالا است. تقاضای موجود در کشور برای خرید این محصولات بسیار بالا از زیرا دارای کیفیت بسیار بالایی هستند و نسبت به کیفیت و عمر طولانی آن ها قیمت مقرون به صرفه دارند.

با خرید این محصولات می توانید چندین سال متمادی از آنها استفاده کنید. بدون اینکه خراب شوند. اینگونه ساطور ها همیشه قابل استفاده هستند. زمان یک کند شدن می‌ تواند به راحتی آن ها را تیز کنید و مجدد برای سالیان متمادی از آن استفاده کنید. تولیدکنندگان این محصول چاقو سازان ماهری هستند که در شهر زنجان شروع به فعالیت کرده اند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما