فروشندگان ویژه چاقو تاشو زنجانی باکیفیت

چاقو تاشو زنجانی نمونه ای از‌چاقو های موجود در بازار است.چاقو سازی یکی از صنایع دستی بومی استان زنجان است. جاقو نوعی ابزار پرنده با استفاده از استیل، فولاد فولاد آهن، شاخ گاو، استخوان گاو و غیره در عنوان‌های مختلف بزرگ و کوچک ساخته میشه قدمت چاقو سازی به دوره حکومت مغول ها در زنجان می‌رسد. به طور کلی میتونیم چاقوی زنجان را از نظر جنس تیغه به دو دسته تقسیم کنیم چاقو های فولادی که به دلیل مستحکم بودن فولاد دارای مقاومت بالا هستند. چاقوهای استیل فولاد که در مقابل زنگ زدن مقاومت می کنند.

فروشندگان ویژه چاقو تاشو زنجانی باکیفیت

چاقو تاشو زنجانی سکه ای مدل EDC

چاقو تاشو زنجانی سکه ای مدل EDC

  • زنجان بیش از ۲۰۰ مدل چاقو وجود دارد چاقوی آشپزخانه برای خود دنیایی داره که شامل انواع مختلفی میشه مثل چاقوی سرآشپز، گوشت خردکنی،استخون پاک کنی،دم دستی و غیره وضعیت بی نظیر چاقوهای زنجان نشان‌دهنده ذوق استادکاران است از قدیم تا الان زنجان را به عنوان مرکز اصلی چاقو میشناسن.
  • یکی از انواع چاقوهای زنجان چاقوی سلاخی همانطور که از نام این گونه چاقو پیداست از اون برای جدا کردن پوست حیوانات استفاده می کنند این نوع چاقو برای جلوگیری از پارگی و زخم شدن پوست حیوانات ساخته میشه که قسمت نوک تیز نیست و از این جهت برای جدا کردن سریع و بدون عیب پوست حیوون استفاده می کنن.
  • چاقوی سلاخی از فولاد ساخته میشه و تو تماس طولانی مدت با رطوبت و آب زنگ نمیزنه بنابراین بهتره که برای جلوگیری از خراب شدن و زنگ زدند چاقو بعد از استفاده کردن وسطح تیغ و چرب کنند. انواع چاقو چاقوی سرآشپز ،ساطور، چاقوی دم دستی ،چاقوی تاشو چوپانی، چاقو میوه خوری، چاقوی پیوند زنی ،چاقوی فشاری، چاقوی قلمتراش، چاقو تاشو دنده‌ای، چاقوی کوهنوردی ، شمشیر و غیر است.

چاقوی تاشدنی چاقویی که مناسب برای سفره وهمه کار است که سیستم قفل تیغه درون چند مرحله دارد و هنگام باز شدن تلق تلق می کند که میتونه حس خوبی بده. چاقو فشاری به دلیل استفاده از فنر توی ساختش دارای یک ضامن ای است که با فشار دادن اون تیغه باز میشه این چاقو رو میتونی چاقوی همه کاره حساب کرد که هم به صورت روزمره هم توی کمپ و کوهنوردی کاربرد دارد.

  • چاقو تاشو سکه ای یکی دیگر ازچاقو های است که به راحتی میتوان حمل کرد و حتی در درجیب هم جا میگیرد و متاسب افرادی است که مسافرت های مانند پیک نیک می روند چون هم سبک است هم جای کمتری اشغال میکند.

عمده فروشی چاقو تاشو زنجانی در بازار

عمده فروشی چاقو تاشو زنجانی در بازار چاقوی تاشو چوپانی یه چاقوی سفر است که کاربرد گسترده ای دارد. از این چاقو توی کندن گیاهان از زمین، داروهای گیاه از زمین ،پوست کندن حیوانات کوچیک مثل مرغ و غیر استفاده کرد این نوع چاقو همانطور که از نامش پیداست به صورت تاشو بوده و به همین دلیل به راحتی قابل حمل است.

عمده فروشی چاقو در شهر زنجان نیز صورت می گیرد و علاقه مندان میتواند چاق مورد نیاط خود را از زنجان خریداری کنند

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما