فروشگاه مرکزی قمه اصل زنجان

 

لازم به ذکر است بدانید که در حال حاضر قمه درجه یک نیز دارای جایگاه ویژه‌ای در بازار چاقو شکاری بزرگ می‌باشد. بدلیل آنکه که این نوع قمه‌ها به علت تهیه و تولید شدن از بهترین مواد اولیه کیفیت و ویژگی های بسیار بیشتری را به خود اختصاص داده‌‌اند. این موضوع برای افرادی که در این زمینه دارای فعالیت هستند نکته‌ای بسیار مهم و حائز اهمیت می‌باشد. به موجب این امر امروزه بازار عرضه قمه اصل زنجان از رونق بسیار خوبی برخوردار می‌باشد.

 

فروشگاه مرکزی قمه اصل زنجان

 

 

بررسی کیفیت قمه اصل زنجان

در حال حاضر ممکن است که چگونگی تشخیص قمه از زنجان؟ از جمله سوالات و موضوعاتی می‌باشد که ذهن شما مراجعه کنندگان عزیز را به خود مشغول نموده است. به این منظور در ادامه با ما همراه باشید. در این راستا شما را با ویژگی ها و اطلاعات کلی و جامع در رابطه با تشخیص قمه اصل زنجان و چاقو سلاخی زنجان آشنا سازیم.

 

به طور کلی گفتنی است که انواع قمه اصل زنجان از بهترین انواع فلز تهیه و تولید شده‌اند. به موجب این امر نسبت به سایر قمه های موجود در بازارهای مختلف کشور دارای سطح براق تر و درخشان تری می‌باشند.

 

علاوه بر همه‌ی موارد بیان شده شایان ذکر است بدانید که قمه اصل زنجان در انواع مختلف به علت به کارگیری روش های نوین در تهیه و تولید دارای مقاومت بسیار زیادی می‌باشند. به هیچ عنوان در ساختار تشکیل دهنده‌ی خود خاصیت کشسانی جای نداده‌اند.

 

 

نکاتی چند در مورد قمه‌های زنگ دار زنجان

قمه زنگ دار زنجان و سایر قمه های معروف زنجان از بهترین انواع دسته ها تهیه و تولید شده‌اند. علاوه بر زیبایی بسیار زیادی که به خود اختصاص داده‌اند دارای مقاومت زیادی می‌باشند. در برابر سایر آسیب های احتمالی از جمله حرارت و یا حتی ضربه های شدید بیشترین مقاومت را به عمل می‌آورند.

 

لازم به ذکر است بدانید که انواع قمه زنگ دار زنجان با توجه به کیفیت و ویژگی هایی که به خود اختصاص داده‌اند دارای قیمت های متفاوتی می‌باشند. به طور معمول قیمت فروش قمه زنگ دار زنجان در کنار کیفیت و ویژگی های بسیار زیادی که به خود اختصاص داده اند به نسبت بسیار مناسب و به صرفه می‌باشد. این موضوع برای اکثر افرادی که در این راستا دارای فعالیت هستند نکته‌ای مهم و حائز اهمیت می‌باشد.

 

شما مراجعه کنندگان عزیز به منظور اطلاع از قیمت دقیق و به روز قمه زنگ دار زنجان اصل می‌توانید به سایت آنلاین که در این زمینه دارای فعالیت است مراجعه نمایید. چراکه این سایت به طور معمول به منظور ادامه روند فعالیتی خود بهترین و بروزترین اطلاعات را در اختیار مراجعه کنندگان قرار می‌دهد.

 

بررسی کیفیت قمه اصل زنجان

 

مزایای استفاده از قمه اصل زنجان

اسم شهر زنجان که به میان می‌آید، بی درنگ یاد چاقو شکاری جدید و قمه زنجان در ذهن تداعی می‌شود. قمه اصل زنجان، جزء قدیمی ترین، قمه های موجود می‌باشد. این کالا در زمان های قدیم، جزء ابزار جنگی به حساب می‌آمد. یک تفاوت میان قمه و چاقو وجود دارد و اینکه چاقو تنها یک طرف آن تیز و برنده است. ولی قمه دو طرف آن تیز و برنده، می‌باشد. اگر به دنبال کیفیت چاقو و قمه می‌باشید، تنها از تولید کننده اصیل در زنجان، خرید کنید.

 

دسته چاقو شکاری اصل و قمه اصل زنجان، یک تکه می باشد. برخلاف چاقو های وارداتی که دو تیکه یا از جنس کائوچو می‌باشند. جنس دسته چاقو یک تیکه پلاستیک فشرده و مقاوم است. جنس تیغه، استیل فولاد ضد زنگ، می‌باشد. اصلا در برابر هوا این تیغه اکسید نمی‌شود و همچنان شکل اولیه خود را حفظ می‌کند. سبکی دسته چاقو زنجان، موجب می‌شود که موقع کار با آن، دست احساس خستگی نکند. گرچه به مدت طولانی از آن استفاده شده باشد.

 

هنر چاقو و قمه‌های زنجان

چاقو و قمه زنجان، هنر دست استادانی است که با دستان خود، این هنر را خلق می کنند. اما چاقوهای امروزی یا به عنوانی تقلبی، که از برند زنجان بر روی چاقوی خود حک می‌کنند، همگی به صورت صنعتی تولید شده و کیفیت کار ، چاقوی زنجان اصل را ندارند.

 

در ساخت قمه دست ساز زنجان، از تیغه فولادی استفاده می‌کنند. سپس بر روی دسته قمه، نقش و نگاره هایی بیرون می آورد و آن را، تزئین می‌کنند. برای خرید قمه باید به سراغ تولیدکنندگان قمه، در بازار بزرگ زنجان رفت. در این بازار، تولید کنندگان زیادی، هنر دست خود را به فروش گذاشته‌اند. در این بازار، همه مدل چاقو و قمه به چشم می‌خورد، که شما بر حسب نیاز خود خریداری می‌کنید. علاوه بر فروش حضوری، از طریق غیر حضوری نیز، می‌توان قمه و چاقو دست ساز را خریداری کرد.

 

تولید کنندگان، با ایجاد و راه اندازی سایت های اینترنتی فروش قمه، به عرضه قمه اصل می‌پردازند. دسترسی همگان از نقاط دور از شهر زنجان نیز، برای خرید میسر باشد. در این روش خرید، تنها با یک کلیک، قمه را به صورت عمده یا جزئی خریداری کنید. سپس درب منزل یا محیط کار دریافت می‌کنید. چون به طور مستقیم از تولید کننده خریداری می‌کنید پس با قیمت مناسب تری، به دست خریدار می‌رسد. همین طور در هزینه رفت و آمد نیز، صرفه جویی می شود.

 

 

همه چیز درباره بهترین نوع قمه اصل زنجان

عرضه قمه اصل زنجان توسط مراکز معتبر صورت گرفته و تولید کننده برای فروش این محصول از فضای مجازی اقدام می نمایند. عرضه این محصول در زنجان به صورت حضوری نیز وجود دارد ولی برای همگان این امکان وجود ندارد که به صورت حضوری اقدام نمایند پس در این صورت خرید اینترنتی بهترین روش خواهد بود.

 

تشخیص اصل بودن قمه کار هر فردی نیست و باید تجربه کافی را در خرید آن داشته باشید و افرادی که در این صنف مشغول هستند و یا آن را تولید می نمایند برایشان آسان تر است که بتوانند تقلبی بودن آن را تشخیص دهند. قمه دست ساز اصل یک محصول پر کاربرد است و افراد در آشپزخانه های بزرگ از آن بهره می برند. این قمه ها از فلزهای محکم و با دوامی مثل فولاد ساخته می شود. قمه اصل بسیار بادوام است و کیفیت بالایی دارد.

استفاده از این قمه ها در آشپزخانه کار را سریعتر می نماید و برای افراد با مهارت بالا به کار می آید. این وسیله در کارگاه های کوچک و یا بزرگ ساخته می شوند و اصلیت آن به زنجان برمی گردد که در سالهای زیاد و متوالی به دست زنجانیان تولید می شود. دلیل این امر وجود معادن زیاد فلزی در این استان است یکی از این معادن فولاد است است که این وسیله از فولاد ساخته می شود به همین دلیل بسیار محکم است.

 

کاربرد قمه را باید جا انداخت و فرهنگ استفاده از آن به مانند وسایل دیگری باید ایجاد شده باشد. این وسایل برای برش انواع چرم و امثال آن نیز کاربرد دارند. دسته های قمه همچنین بسیار مناسب تولید می شوند و از چرم اصل هستند که کار با آن را راحت می نماید همچنین قمه اصل سبک است و سنگینی زیادی ندارد که باعث ایجاد درد در دستها نخواهد شد.

 

همه چیز درباره بهترین نوع قمه اصل زنجان

 

درباره ویژگی های قمه اصل زنجان بیشتر بدانید.

خرید قمه زنجان بی واسطه از خود تولید کننده امکان پذیر است. امروزه این خرید بیشتر نیز شده است. با وجود بستر اینترنت می توانید به فروشگاه و سایت محازی قمه اصل مراجعه کرده و اقدام به ثبت سفارش نمائید. بی واسطه بودن خرید برای هر محصولی یک مزیت می‌باشد. علاوه بر کیفیت قیمت نیز مناسب خواهد بود.

 

برای خرید این محصول می‌توانید به سایتها مراجعه کرده و برای ثبت سفارش اقدام کنید. خرید عمده آن نیز به این طریق حاصل می‌شود. قیمت محصول معمولا در سایتها درج می‌گردد و برای این وسیله نیز همینطور می‌باشد که فرد بتواند انتخاب خوبی را داشته باشد. همچنین این محصول پس از ثبت سفارش در اندک زمان به دست مشتری خواهد رسید.

 

 

بازار فروش قمه‌های اصل زنجان

یکی از پررونق ترین بازار های امروزه، بازار های فروش قمه است. مراکز فروش زیادی انواع مختلف قمه را در بازار عرضه می کنند و رقابت زیادی میان برند های مختلف تولیدکننده ی قمه وجود دارد و هر کدام از این برند ها سعی دارند تا به نحوی خریداران قمه را به سمت خود ببرند. از این رو با ارائه ی تخفیف ها و شرایط فروش ویژه قمه اقدام به جذب مشتریان خود می کنند. اکثر این برند ها با تولید قمه با کیفیت بالا، مردم را جذب کیفیت بالای محصولات خود می کنند. فروشگاه های اینترنتی نیز با جمع آوری و بررسی قمه های تولید شده توسط برند های مختلف، خریداران قمه را برای خرید قمه با کیفیت، آگاه می کنند.

 

به همین دلیل فروشگاه های آنلاین بهترین مکان برای خرید قمه هستند. نرخ قمه های تولید شده با توجه به کیفیت بالای آن ها، بسیار مناسب است. علت این کاهش نرخ قمه نیز فضای رقابتی میان برند های مختلف است. هر برند قمه، سعی دارند تا با قیمت کمتر، فروش خود را بیشتر کند و بازار های قمه را در دست بگیرد.

 

 

تولید کننده بهترین قمه اصل زنجان

قمه های مرغوب از جانب مراکز فروش مختلفی پخش و توزیع می‌شوند. این نوع از قمه، کیفیت های متنوعی دارند و در عین حال، قیمت آنها نیز با یکدیگر فرق دارد. شما با سر زدن به بازار، به راحتی خواهید توانست که مراجع مختلفی را برای خرید قمه بیابید. قمه ها هر کدام شان دارای استاندارد ویژه‌ای می‌باشند. عموماً آنها را بر اساس کیفیت متریال مورد استفاده در تولید آنها، دسته‌بندی می‌کنند.

 

بهترین تأمین کننده قمه، برای این که بتواند قمه خود را در بازار داخلی و خارجی به نحو شایسته به فروش گذارد، باید گواهینامه بین المللی نیز داشته باشد. این نوع از گواهینامه را انجمن های به خصوصی می‌دهند که قمه ها را از لحاظ استاندارد مورد بررسی قرار می‌دهند. با همه این ها، شرکت های بازرگانی و تولید قمه، بیشترشان چنین گواهی نامه هایی را دارا هستند که بر همین اساس که قمه خود را به راحتی از کشوری به کشور دیگری صادر کرده و عرضه می‌کنند.

 

مراکز معتبر فروش قمه، قیمت روزانه‌ی قمه را در لیست های قیمت قرار می‌دهند. نرخ قمه با توجه به شرایط و قواعد مشخصی تعیین می‌شود. یکی از عوامل تاثیر گذار در نرخ قمه، قیمت متریال به کار رفته در قمه است. برند های مختلف با دستورالعمل های خاص خود اقدام به تولید قمه در قیمت های مختلف می‌کنند. نمایندگی ها و مراکز فروش قمه، محصول خود را با بهترین قیمت به بازار عرضه می‌کنند تا بتوانند نیاز های مشتریان را تامین کنند.

 

تولید کننده بهترین قمه اصل زنجان

 

 

عمده فروشان کلی قمه اصل زنجان

نرخ قمه در شهر ها و کشور های مختلف متفاوت است. برند های تولیدکننده‌ی قمه هر کدام محصولات خود را باکیفیت و قیمت متفاوتی تولید و روانه‌ی بازارهای فروش قمه می‌کنند. در فضای رقابتی بازار، سعی در سبقت گرفتن از سایر برند ها در فروش قمه دارند. به همین دلیل خریداران فرصت دارند تا با بررسی و مقایسه‌ی قمه های مختلف، بهترین و به صرفه ترین قمه را انتخاب و خرید کنند. کیفیت قمه اصل بسیار بالاست.

 

وجود تولیدی قمه متعدد در بازار ایران توانست نیاز همه مشتریان و خواستاران این قمه ها را برطرف کند. اگر قصد دارید با بزرگترین تولیدی های قمه آشنا شوید و آنچه می خواهید را با قیمت مناسب خریداری کنید، می‌توانید با مدیریت فروش تولیدی قمه در ارتباط باشید. مدلهای متنوع و خاص موجود در بازار را ببنید و هر مدل قمه که مد نظر دارید را با قیمت پایه خریداری کنید. درضمن برای هر مدل محصول، تضمین کیفیت قمه داده می‌شود و به نحوی قمه ها طراحی شده که هر خریدار قمه را راضی نگه دارد.

 

تنها یک مراجعه کوچک به سایت های اینترنتی برای مشاهده مدل های متنوع قمه جدید کافی است. گفتنی است که قمه های موجود در بازار به دو گروه قابل تقسیم بندی هستند. آنهایی که در ایران و توسط کارخانه های تولید کننده‌ی داخلی عرضه می‌شوند و گروهی دیگر که از قمه های تولیدی کشورهای دیگر هستند. در این میان سهم ترکیه به دلیل نزدیکی به ایران و تنوع قمه بیشتر از سایر مناطق است و تولید کننده های ایرانی با توجه به نیاز مشتریان، انواع مختلفی از قمه وارداتی را روانه بازار می‌کنند.

 

صادرات بهترین قمه اصل زنجان

شما می توانید با فروشنده قمه ما که در تولید قمه حرفه‌ای به صورت کاملا پرتوان فعالیت می‌کنند، در ارتباط باشید. تولید عمده قمه اغلب در کارگاه ها به سفارش نمایندگی های قمه صورت می‌گیرد. بیشتر این قمه برای کارهای صنعتی استفاده می شود. صنعتگران، مشتریان اصلی این قمه ها هستند و محصول مدنظر خود را به صورت عمده و مستقیم می‌خرند.

 

صادر کننده قمه اصل و درجه یک می‌تواند سود خوبی را برای مدیران آن شرکت از فروش قمه های تولید شده به همراه داشته باشد. در واقع سود حاصل از فروش خوب انواع قمه اصل و درجه یک را صاحبان کارخانه های قمه به دست می آورند. چون مطمئنا میزان فروش انواع قمه اصل که دارای درجه کیفی مناسبی می‌باشد، بسیار بالا خواهد بود. البته مدیران و حتی کارگران نیز از این سود و فروش قمه بی نصیب نخواهند بود. درواقع  مزایا و پاداش های خوبی را دریافت می‌کنند.

 

صادرات بهترین قمه اصل زنجان

27

  1. سلام خسته نباشید
    توضیحات کامل و دقیق بود
    هیچ گونه اطلاعاتی در مورد قمه زنجان نداشتم
    بنا براین متنی که توضیح دادین کامل و دقیق مطالعه کردم
    مچکرم بابت اطلاعاتی که در خدمت ما گذاشتین
    موفق باشید

  2. سلام وقت بخیر
    برای تکه کردن گوشت چاقوی زنجان میخواستم!؟
    در واقع برای آشپزخونه میخوام،اندازه اش زیاد بزرگ نباشه که بتونم راحت استفاده کنم
    مچکر

  3. سلام خسته نباشید ممنون بابت اطلاعات کامل و مفیدتون
    همه محصولاتتون عالی و با کیفیت هستند.

  4. سپاس و درود بیکران خدمت شما عزیز و ادمین سایت چاقو زنجان ک این امکان رو برای مردم ایران گذاشته که بدون واسطه مطمعن و در سریعترین زمان ممکن محصولمون رو با قیمت مطلوب تهیه کنیم و به دستمون برسونن که استفاده کنیم راستش من علاقه زیادی دارم به چاقو به همین خاطر کلکسیونی از پونزده بیطت سال پیش جمع کردم و کاملا میدونم بهترین چاق و قمه ساخت زنجانه و رودست نداره خیلی از دویتان شناخت نداشتن و چاقو یا شمشیر به اسم چاقو یا شمشیر ساخت زنجان خریدن و در واقع بهشو انداختن و وقتی آوردن پیش من دیدم که به هیچ عنوان ساخت زنجان نیست و فقط اسم زنجان تودده روش و با اون حکاکی اسم زنجان کلاه زیاد گذاشتن سر مردم ولی لازمه تشکر کنم از این وبسایت کا خیلی خیلی با کیفیت بالا و با اطمینان میتونم بگم چاقو ها قمه ها ساخت زنجانه با همون کیفیت و زیبایی و تیزی که چاقوهای زنجان بهس معروفن و من پیشنهاد میکنم به دوستاتون که دنبال چاقوی خوب و زنجانن معرفی کنین که چیزی ک میخوان رو بتونن خریداری کنن .سپاس از سایت خوبتون لطفا قیمتهارم بزنین .درود و دو صد بدرود

  5. سلام.من تنها استفاده نادرستی رو از این نوع چاقو ها دیدم اما در رابطه با زنجان باید بگم که کلا زنجان به چاقو هاش و دسته های چاقو معروفه و پیشینه دیرینه ای دارد.خواستم بپرسم ارسال به صورت پست هست؟
    چون سلاح محسوب میشه از این بابت میپرسم.تشکر

  6. سلام
    الته چاقوهای زنجان خیلی با کیفیت هستند نکته ای که برام جالب این بود صادرات قمه بود که فکر ش رو نمیکردم جز ایران دنبال این ابزار خطرناک باشند

  7. سلام
    چاقو/ قمه زنجان معروفترین ، یا به قول خودمان تیزی های معروف ایران یا حتی خاور میانه هستن، و اکثر مرغ فروشی ها و قصابی ها از این محصول با کیفت استفاده می کنن.چاقو /قمه ی زنجان آلیاژش از جنسی هست که از زنگ زدن جلوگیری میکند.وسایز های مختلفی دارد، بیشتر حالت فنری دارد،و به نوعی درمراسم های عزاداری از قدیم و حتی الان در بعضی از شهر های کشور مان مورد استفاده قرار میگیرد.
    و صنایع دستی زنجان به غیر از چاقو و قمه محصولات دیگر هم هستند که معروفیت خاص خود را دارند.
    چاقوی زنجان جنسش با بقیه ی چاقو ها فرق دارد، و انواع اقسام چاقو ها رو میسازد،فقط باید کاربرد مورد نظر را بگویید تا آن چاقو به شما پیشنهاد داده شود، من چند تا دوست و همکار زنجانی دارم که از چند سال پیش چاقو خریدن و هنوز دارن استفاده میکنن!(ماشالله به زنجان)

  8. سلام و درود و خسته نباشید خدمت شما عزیزان
    مطالب بسیار به جا و کاربردی می باشد و مشتری دیگر نیاز به تحقیق برای خرید این‌محصولات ندارد سایت شما باعث شده که مشتری بتواند بدوم هیچ نوع نگرانی انواع قمه که محصولات استان زنجان است را خریداری کند. اما سوال من این است که این قمه ها بر چه اساس و معیاری کیفیت شان مشخص می شود؟ قیمت آنها به صورت کلی و جزئی چگونه است؟

  9. سلام
    وقت بخیر
    همه جای ایران هنرهای عجیب و فوق العاده ای داره واقعا . از جمله چاقوهای زنجان . ان شاء الله که این چاقو و قمه ها فقط و فقط برای اهداف خیر و کسب و کار سالم و حلال استفاده بشه .

  10. سلام عرض ادب دارم خدمت شما ادمین گرامی اطلاعات عالی رو در مورد محصول تان چاقو قمه زنجان که مشتریان بیشتر بتواند ازین محصول استفاده کنند ارائه کردین واقعا خیلی چاقو های برنده و شمشیر ماننده بهترین چاقو ها و انواع و اشکال مختلفی رو تو سایت های تون گذاشتین خیلی عالی بود نگاه کردم واقعا میشه ازین چاقو ها به هر مکانی استفاده کرد مثلا در زمان آشپزی ازین چاقو ها استفاده صورت بگیرد خیلی راحت و عالی میشه آشپزی کرد پس برای آشپز های که همیشه کار شان در آشپز خانه است باید ازین چاقو های تیز استفاده کنند دوستم رستورانت دارد میخواد به شکل عمده فرمایش بده قیمتش چند است میخواد سفارش بده

  11. درود بر شما

    مقاله‌ی خیبلی خیلی خوبی دارید و از تعداد کلمه‌های سایتتون معموله واسش خیلی وقت گذاشتید من به خاطر صفحه‌ی خوبتون کامنت گذاشتن نه به خاطر قمه چون به چنین وسیله‌ای اصلاً علاقه ندارم

    موفق باشید

  12. سلام، حالا از بازار و تولیدش بگذریم، استفادش چیه، چرا باید این محصول تولید بشه؟

  13. سلام مرسی از محتوای خوبتون، حقیقتش من هیچ گونه اطلاعی نسبت به قمه زنجان نداشتم، فقط شنیده بودم که این محصول یکی از با کیفیت ترین قمه های توی بازار هستش. خوشحال شدم که این محصول ایرانی به واسطه سایت شما صادرات هم داره. از این محصولات واسه کار های مختلفی استفاده میشه. بعضی از افراد هم که علاقه دارن، کولکسیونی از چاقو و قمه رو توی خونشون رو دارن. به طور کلی محتواتون عالی بود. بنده ترغیب به خرید شدم واقعا.

  14. کلمه قمه آدم رو یاد قمه زنی و کلا کارهای خطرناک میندازه به نظرم به جای کلمه قمه اگر از کلمه چاقو و کارد استفاده بشه خیلی بهتره

  15. سلام وقت بخیر واقعا توضیحات خیلی خوبی دادید من واقعا نمیدونستم فرقش با محصولات تقلبی چیه چون انقدر چاقو و قمه با اسم زنجان تو بازار هست که آدم نمیدونه به کدوم باور کنه من برای شهر کرمانشاه تعدادی چاقو زنجان می خواستم و البته تعدادی هم قمه به چه صورت می تونیم با هم کار کنیم؟ سایت شما رو همکارم معرفی کرده و خیلی هم از خرید راضی بودن ولی اگه بشه قبل از خرید کارهاتون ببینم خیلی خوب میشه یا اینکه واسم نمونه ارسال کنید. اگه محصولات مشابه هم در این زمینه دارید لطفا عکس بفرستید ممنون از پاسخگوییتون

  16. سلام روز بخیر من از چاقوی زنجان استفاده کردم واقعا از لحاظ جنس وکیفیت حرف نداره حتی از لحاظ ظاهر زیبایی که داره از فولاد وآلیاژی درست شده که حتی زنگ نمیزنه البته من اسم قمه که میشنوم یک ترس وهولی به من وارد میشه از داستان عزاداری وقمه زنی مردم زنجان وشهرهای مختلف
    ولی چنان استادانه روی آن کارکردن وهمچنین ظاهر زیبای که جای برای سخن نگذاشته فقط انتقادی که دارم اینه که ایکاش به جای اسم قمه یک اسم دیگه میزاشتید
    ممنون که برای دسترسی وخرید راحت سایت ومجموعه چاقو زنگان را ایجاد کردید
    ازاین به بعد من خریدمو از این سایت انجام میدم

  17. با سلام وقت بخیر
    بسیار خوشحالم که امکان خرید اینترنتی این چاقو های اصل زنجان رو فراهیم کردید ولی انتقادی هم دارم اینکه چرا از کلمه ی قمه استفاده کردید این کلمه پر از بار خشونت است و بسیار بهتر است که از کلمه چاقو به جای ان استفاده کنید با تشکر

  18. همیشه خیلی زیاد تعریف از چاقو و کارد زنجان شنیدم و میگن که کیفیتش خوبه‌. اما تولید قمه واقعا جالب نیست و من نقد دارم به اون. چرا واقعا باید وسیله ای به این خطرناکی تولید بشه و خطر آفرین باشه. مخصوصا جوان هایی که به دلایلی این هارو تهیه میکنن و از سر هیجانات ممکنه در دعواها از اون استفاده کنن و خانواده ای داغ دار بشه و یا اصلا حتی به یکدیگر آسیب برسونن. کاش اینطور وسایل تولید نمیشد.

  19. با سلام و وقت بخیر. ممنون بابت مطلبتون. به نظر باید قمه ها رو به عنوان آثار هنری تو موزه بزارن. نباید تو بازار فروش بره، چون ممکنه به دست آدمای ناخلف بیفته، و اتفاقات بدی بیفته. با تشکر

  20. سلام من تعریف چاقوی زنجان رو زیاد شنیدم ومیخام برای آشپزخانه بخرم فقط یکم سایزش کوچک باشه ممنون میشم.چجوری بایدسفارش بدیم

  21. با سلام زنجان بهترین و معرف ترین چاقو رو داره و من ب عنوان سوغاتیاین چاقورو دریافت کردم که هنوز هم مورد استفاده من میباشد

  22. سلام وقت به خیر از محصولات چاقو و قمه اصل زنجان را در اختیار دارم تیزی و عدم زنگ زدگی ان را دوست دارم به شما هم استفاده از ان را توصیه میکنم.

  23. با عرض سلام و خسته نباشید ،واقعا زنجان محصولات چاقوی خیلی خوبی تولید میکنند ،و امیدوارم از این قمه ها و چاقو ها به درستی استفاده بشه ،و امیدوارم مجموعه پر تلاش زنگان همیشه در زمینه کسب و کارشان موفق باشند

  24. سلام وقت بخیر خسته نباشید
    بهترین چاقو و قمه در ایران و خاور میانه برای شهر زنجان است
    در بین جهانیان ایرانیان از دیرباز جنگاوران بی باک و بی همتا شناخته شده اند این جنگجویان چیره دست ناگزیر باید از ابزارهای چنگی برخوردار می بودند این ابزار در فرهنگ پارسی زمان هخامنشیان و غیره کمان ابرو ، تیره مژه دلدار، کمند گیسو نامیده و تشبیه شده اند .

    سابقه ساخت چاقو در ایران به زمانی بر میگردد که چاقو به عنوان سلاحی سرد از ضرورات زندگی هر فرد بشمار می رفته از قدیمی ترین چاقوهای به دست آمده در تپه سیلک کاشان چاقویی است از جنس سنگ و دسته های آن از جنس استخوان متعلق به 4200 ق.م

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما