فروش مستقیم قمه کلکسیونی زنجان

قمه کلکسیونی یکی از انواع قمه ها به شمار می رود که نسبت به محصولات مشابه خود بسیار خاص تر است و طرح بسیار زیبایی دارد، به دلیل داشتن طرح زیبا و البته داشتن قسمت های طلاکوبی شده این محصول را تنها افراد خاصی می توانند استفاده کنند، فروش مستقیم قمه کلکسیونی و کارد شکاری خوب زنجان برای افرادی که خواهان این محصول هستند در سایت ما انجام می پذیرد.

فروش مستقیم قمه کلکسیونی زنجان

آنچه باید از قمه کلکسیونی طلاکوب بدانید

آنچه باید از قمه کلکسیونی طلاکوب بدانید قمه کلکسیونی به طور کلی از چندین قسمت تشکیل شده است که در زیر این قسمت ها را نام می بریم:

  • دسته قمه
  • تیغه قمه
  • غلاف قمه

دسته این محصول از فیبر بسیار محکمی تولید شده است که دارای مقاومت بالایی می باشد، این دسته طوری طراحی و تولید شده است تا هیچ آلودگی و مایعی به درون آن نفوذ نکند همچنین این دسته کاملا در دست چفت می شود و می توان با تسلط کامل از آن استفاده کرد به عبارت دیگر می توان گفت که دسته این قمه متناسب با دست انسان تولید شده است.

جنس تیغه این محصول از فولاد بسیار بادوام است، فولاد به کار رفته در این محصول دارای مقاومت بالایی در برابر ساییدگی و خوردگی می باشد اما باید در هنگام کار با آن نهایت دقت را به کار گیرید تا با آن بر روی جسم های سخت ضربه وارد نکنید.

با استفاده از چوب و چرم طبیعی یک غلاف زیبا برای این قمه تولید کرده اند که به راحتی بتوان قمه را درون آن غلاف کرد تا از آسیب های مختلف در امان باشد همچنین این غلاف باعث زیباتر شدن ظاهر قمه می شود.

قمه کلکسیونی طلاکوب بر روی دسته و تیغه خود قسمت های طلاکوبی شده دارد که این قسمت ها دارای طرح های بسیار زیبایی هستند که به وسیله طلا طراحی شده اند، به دلیل اینکه در تولید قمه کلکسیونی از طلا استفاده شده است قیمت آن بسیار بالاتر از سایر مدل های قمه می باشد.

تولید کنندگان قمه کلکسیونی زنجان

تولید کنندگان قمه کلکسیونی زنجان در گذشته بیشتر از قمه ها و شمشیرها برای جنگ استفاده می شد اما امروزه تولید کنندگان قمه کلکسیونی زنجان، این محصول را در طرح ها و مدل های بسیار زیبا به وسیله بهترین استادکاران تولید کرده اند تا از آن ها به عنوان وسایل تزئینی استفاده کنید.

بسیاری از قمه ها و شمشیرها به روش های مختلفی تولید می شوند در برخی از این محصولات سنگ ها و یا فلزات گران قیمت به کار برده شده اند به همین دلیل بسیاری از سودجویان اقدام به تولید انواع قمه می کنند که آن ها را به جای قمه های طلاکوبی شده در بازار به فروش می رسانند، به همین دلیل حتما این محصولات را از مراکز مطمئن خریداری کنید.

استان زنجان یکی از بهترین تولید کنندگان چاقو شکاری اصل و قمه در دنیا می باشد ما نیز با عرضه این محصولات به شما، سعی داریم شما را در این محصولات سهیم کنیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما