فروش چاقو 8 دنده زنجان با قیمت مناسب

شاید شما نیز بارها و بارها نام چاقوی زنجان را شنیده باشید، نمونه های تولید شده در این شهر دارای کیفیت بالایی بوده و به همین جهت ما انتخاب های زیادی در پیش رو داریم، شایان ذکر است یکی از چاقو های بسیار پر استفاده نمونه 8 دنده می باشد، فروش چاقو 8 دنده زنجان با قیمت مناسب باعث افزایش فروش آن ها شده و افراد برای کارهای مختلف می توانند محصولات را خریداری و استفاده کنند، تنوع سایز و رنگ نیز در این نوع چاقوها وجود داشته که باعث می شود گزینه های زیادی برای خرید پیش رو داشته باشید. چاقو دنده‌ای و قمه اصل زنجان، از صنایع دستی استان محسوب می‌شوند. برای خرید انواع قمه شیک و زیبا و مناسب برای کلکسیون می‌توانید به بازرگانی فروش قمه کلکسیونی زنجان، مراجعه و نسبت به سفارش آنلاین این کالا با قیمت مناسب، اقدام نمائید. در اینجا لازم به ذکر است، از پرطرفدارترین چاقوهای دست‌ساز زنجان می‌توان به چاقوهای سلاخی اشاره کرد.

فروش چاقو 8 دنده زنجان با قیمت مناسب

چاقو 8 دنده در چه مواردی کاربرد دارد؟

چاقو 8 دنده در چه مواردی کاربرد دارد؟ چاقو دنده ای زنجان کاربردهای بسیار زیادی دارد که مشتریان را ترغیب به خرید و استفاده از آن ها کرده است، قبل از اینکه به مهم ترین موارد استفاده از انواع چاقوها بپردازیم، می خواهیم یک تعریف کلی برای محصولات تولید شده در شهر زنجان داشته باشیم، از موارد بسیار مهمی که باعث افزایش شهرت چاقوهای تولید شده در شهر زنجان شده است کیفیت و کارایی بالای آن ها می باشد، از تیغه چاقو گرفته تا بخش دسته و تمامی بخش ها از بهترین فلز ساخته شده که در برابر خوردگی نیز مقاومت خوبی نشان می دهد، در میان محصولات تولید شده چاقوهای ضد زنگ از ارزش بیشتری برخوردار هستند.

به طور کلی می توانیم بگوییم که چاقوهای تولید شده دنده‌ای برای برش تمامی سازه های قابل برش استفاده می‌شود که از مهم ترین آن ها می توانیم به: چرم، پارچه، مواد پلاستیکی و مواردی از این قبیل اشاره کنیم. استفاده از چاقو تنها در بخش های ذکر شده خلاصه نشده بلکه در بخش آشپزی نیز استفاده های زیادی از آن می شود، از چاقوهای زنجان برای برش میوه، سبزیجات، انواع گوشت و مواردی از این قبیل نیز استفاده می‌شود، برخی از چاقوهای تولید شده پس از سپری شدن مراحل سخت چکش‌کاری تغییر شکل داده و توسط فنر مخصوصی باز و بسته می شوند که باعث می شود استفاده از آن به راحت ترین شکل ممکن انجام شود.

خرید چاقو 8 دنده زنجان بصورت عمده

خرید چاقو 8 دنده زنجان بصورت عمده سایت اینترنتی (چاقو زنجان) تمام تلاش خود را به کار گرفته تا محصولات تولید شده در این شهر را به دست مشتریان داخلی و خارجی برساند، فروش چاقو زنجان با تنوع بسیار زیاد صورت گرفته و نمونه های تولید شده در این شهر از استیل های مقاوم در زمینه ساخت آن ها استفاده شده است و تیغه بسیار تیزی نیز دارند.

افرادی که جنس کار برایشان اهمیت دارد بهتر است نمونه های تولید شده در زنجان را در لیست خرید خود قرار داده و آن ها را در مدل های دلخواه خود تهیه کنند، جهت خرید این محصولات می توانید با قیمت مناسب و به صورت انبوه نیز بهره مند شوید که برای این کار می بایست با همکاران ما ارتباط تلفنی برقرار کنید.

108

  1. من یکی از این 8 دنده ای ها رو گرفتم خیلی خوب و تیز و برنده بود. سر کار عصای دستم شد. کیفیتش عالیه

  2. بسیار عالی
    از قدیم و ندیم چاقوی زنجان معروفه که دیگه شما کار ما رو ساده کردین برای خریدش
    باتشکر از شما و آرزوی موفقیت

  3. سلام واقعا جنساتون عالیه و کیفیت و دوام بالایی داره واقعا امیدوارم همینطور عالی به کارتون ادامه بدید موفق باشید .

  4. سلام با ارزوی موفقیت برای شما خواستم اگه بخوام یکی از شعب چاقو ۸ دنده زنجان را در استان کهکیلویه و بویراحمد راه اندازی کنم چکار باید کنم با تشکر و خسته نباشید

    • در خصوص شرایط همکاری و اخذ نمایندگی لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

      • جهت سفارش به شما و خرید این محصول باید چگونه با شما ارتباط بگیریم کمی راهنمایی می فرمایید

  5. چاقوهای ساخت زنجان عالی هستن مخصوصا چاقوی هشت دنده ، من از این سایت خرید کردم از خریدم راضی هستم

  6. سلام خسته نباشید
    چاقوی ۸دنده رو سفارش دادم خیلی تیز و برنده بود ممنون از محصولاتتون

  7. با سلام و عرض ادب خدمت مجموعه زنگان چاقو .چاقوی هشت دنده زنجان خیلی مورد استقبال هستس به پلیل برندگی خوبی که در انواع مواد مختلف مثل پارچه و چرم داره و هم چنین به دلیل جمع و جور بودنش در مسافرت و اشپزی صحرایی و کوه مورد استفاده زیادی هستش

  8. سلام من از چاقو هلی ۸ دنده خریداری و استفاده کردم کیفیتش عالیه و بسیار تیز،و برنده هستند و من راضی بودم و به همه توصیه می کنم ازش خریداری کنند .

  9. سلام چقدر خوش فرمه و جالب موفق باشید و سلامت . از قدیم هم چاقوهای زنجان معروف بود و پر اوازه .

  10. انقدر این چاقوهای هشت دنده کاربردی هستن که هرچی ازشون تعریف کنم بازم کمه فقط میتونم بگم بابت این تولید کاربردی،باکیفیت و زیبا و خوش قیمت متشکرم. به همه پیشنهاد میکنم

  11. سلام وقت بخیر من ازاین سایت چاقو ۸ دنده زنجان را خریداری کرده ام و خیلی راضی هستم چون از نظر کیفیت بالایی دارد واز نظر قیمت مناسبی دارد به شما توصیه می کنم از این سایت چاقو ۸ دنده زنجان را خریداری کنید.

  12. سلام وقت بخیر
    اطلاعات مناسب سایت شما درمورد چاقو ? زنجان خوب بود و همین امر باعث شد تا از این چاقوها سفارش بدم واقعا خیلی تیز و برنده هستند نمی‌دونم تاکی این خاصیت خودش رو داره

  13. سلام
    چاقوفقط چاقوی زنجان معروفترین چاقو در ایران وحتی کشورهای همسایه من به شخصه دیدم با طراحی زیبا وجنس خوب درجه یک خرید کردم راضی هستم تبلیغ نمیکنم میگم اگه قصدخرید چاقودارین فقط زنجان یاشاسین زنجان

  14. سلام وقت بخیر به مجموعه زنگان چاقو
    چاقوی زنجان از معروفیت خاصی برخورداره .
    همسر به این نوع چاقو ها خیلی علاقه دارند حتما براشون سفارش میدم

  15. آرزو میکنم از خدا هر چی میخوایید بهتون بده چون کارهاتون باعث میشه تولید در کشور بالا بره

  16. سلام خسته نباشید چاقوی زنجان که واقعا نیاز به تعریف نداره عالیه ممنون از ارائه محصول خوبتون

  17. تعریف چاقو های زنجان رو شنیدیم خیلی عالین
    ولی چاقو های ۸ دنده الان توی سایت دیدم
    چقدم ظاهری زیبا دارن
    تکی میشه خرید زد و قیمتش ؟

    • با سلام لطفا جهت دریافت پاسخ، فرم موجود در سایت را تکمیل بفرمایید، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

  18. خسته نباشید و خداقوت
    تشکر از مجموعه زنگان چاقو بابت تولید و عرضه مستقیم چاقوی ۸ دنده بسیار باکیفیت، تیز و مرغوب که کاربرد زیادی در برش میوه، گوشت و حتی پارچه و پلاستیک دارد
    لطفا قیمت رو هم درج کنید
    خرید این محصول رو پیشنهاد میکنم

  19. با سلام و وقت بخیر. چاقوی‌ ۸دنده زرق و برق و زیباییش، چشمم رو گرفته. من حتماً این محصول رو ازتون خریداری می کنم. با تشکر از مجموعه زنگان چاقو

  20. سلام .چاقوی زنجان خیلی معروفه. کسی نیست بره زنجان وچاقونخره حالا زنجان هم نرفتیم میتونیم ازاین سایت سفارش بدیم

  21. سلام و خدا قوت به مجموعه خوب شما
    اگر ما این محصولات رو در داخل کشور هم سفارش بدیم به دستمون می رسه یا صرفا برای صادرات استفاده میشه از اون ها؟

    • با سلام لطفا جهت دریافت پاسخ، فرم موجود در سایت را تکمیل بفرمایید، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

  22. سلام.چاقوی زنجان از دیر باز به خاطر جنس خوب و کیفیت بالا و تیزی فوق العاده زیاددر بین مردم از محبوبیت خاصی برخوردار هست

  23. چاقوهای تولید شده دنده‌ای برای برش تمامی سازه های قابل برش استفاده می‌شود که از مهم ترین آن ها می توانیم به: چرم، پارچه، مواد پلاستیکی و مواردی از این قبیل اشاره کنیم.

  24. سلام خسته نباشید خدمت شما لطفا بفرمایید که قيمت عمده چقدر است ممنونم که وقت میزارید طاعات و عباداتون قبول

    • در خصوص پاسخ سوالاتتون و ثبت خرید به صورت عمده از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  25. با سلام و عرض ادب ،چاقو های زنجان همیشه معروف و شناخته شده هستند ،چون کیفیت و برنده گی خیلی خوبی دارند و واقعا کارایی خیلی خوبی دارند ،ممنونم از مجموعه خوبتون که همیشه بهترین محصولات رو عرضه میکند،خدا قوت و خسته نباشید

  26. سلام وقتتون خوش
    میخواستم بدونم‌ به تعداد کم‌هم‌سفارش میگیرین
    تشکر میکنم‌پاسخ بدین

    • با سلام لطفا جهت دریافت پاسخ، فرم موجود در سایت را تکمیل بفرمایید، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

  27. با سلام چقدر تنوع داره این چاقوها، خودم شخصا نمیدونستم چاقوهای زنجان انقد تنوع و زیبایی داشته باشه واقعیتش اسم قمه شنیده بودم ولی ندیده بودم، واقعا دستمریزاد داره به تولید کنندگان این حرفه

  28. سلام خسته نباشید
    چاقوی زنجان همیشه از کیفیت بالایی برخوردار بوده و هست ممنون از سایت خوبتون

  29. سلام خداقوت ممنونم ازین هنر زیبای ایرانی با کیفیت بالا و ارزان و ممنونم ازین سایت خوبی ک سفارش و دسترسی به محصولات فوق العاده آسان کرده من ثبت سفارش زدم امیدوارم محصول به زودی به دستم برسه باتشکر از همه عوامل.

    • در خصوص پاسخ سوالاتتون و ثبت خرید به صورت عمده از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  30. میگم این دنده های چاقو واسه چین ؟ من یکی از سایت شما خریدم و خیلیم راضیم اما کاربرد دنده هاشو نمیدونم…لطف کنید ی مقاله راجع به این جزییاتم چاپ کنید ممنون

  31. از چاقوهای زنجان برای برش میوه، سبزیجات، انواع گوشت و مواردی از این قبیل نیز استفاده می‌شود.

  32. فروش چاقو زنجان با تنوع بسیار زیاد صورت گرفته و نمونه های تولید شده در این شهر از استیل های مقاوم در زمینه ساخت آن ها استفاده شده است و تیغه بسیار تیزی نیز دارند.

  33. سلام و درود
    چاقو های ۸ دنده در مقایسه با سایر چاقو های موجود در باز مقاوم تر است و استحکام خوبی دارد من از مجموعه زنگان چاقو، این چاقو را سفارش دادم و خریدم. فقط آیا این مدل چاقوها حفاظ یا پوششی دارند؟ و آیا در برابر رطوبت دچار زنگ زدگی می شوند؟

  34. سلام. چاقوهای زنجان از بهترین چاقو ها هستند. خیلی راحت میتونید از این مجموعه سفارش بدین

  35. سلام وقتتون بخیر. خسته نباشید. اطلاعات موجود در سایت در مورد چاقوی 8دنده ی زنجان رو مطالعه کردم.کیفیت چاقوهای زنجان برکسی پوشیده نیست. بطور کلی چاقوهای دنده‌ای برای برش چرم، پارچه، مواد پلاستیکی استفاده میشه. لطفا نمونه های بیش‌تری از چاقوهای دنده ای رو همراه با قیمت گذاری در سایت قرار بدین. با تشکر از شما و با آرزوی موفقیت و توفیق روز افزون.

  36. سلام و تشکر از مجموعه زنگان چاقو که علاوه بر کیفیت بالای محصولات ارسالی که دارن، مطالب خوبی هم راجب بهترین چاقوها ارایه دادن تو سایت

  37. سلام و وقت بخیر … تولید داخلی با کیفیت این محصولات و پوشش بازار داخلی زمینه اشتغال زایی فراوانی را به همراه داشته است.

  38. سلام و عرض ادب و احترام
    ممنون از سایت خوبتون .و ممنون از مشاوران فعال و کاربلد و با حوصله .خریدم به دستم رسید .عالی و باکیفیت .موفق و موید باشید .

  39. طرح و رنگ قشنگی داره. فقط یه سوال داشتم؛ فروشتون فقط بصورت عمده‌ست یا اینکه تک‌فروشی هم دارین؟

    • سلام آقای عاملی
      برای دریافت پاسخ سوال خود فرم مربوط در سایت را پر کنید مشاورین ما با شما تماس می گیرند

  40. چاقو ۸ دنده زنجان با قیمت مناسب باعث افزایش فروش آن شده و افراد برای کارهای مختلف می توانند این محصول را خریداری و استفاده کنند.

  41. من چاقوی 8 دنده مجموعه شما رو خریداری کردم و خیلی از مرغوبیت محصول مجموعه شما راضی بودم.

  42. باسلام خدمت شما ببخشید قیمت چاقو ۸دنده رومیفرمایین؟به صورت تعداد ارسال دارین؟چطور میتونم ثبت سفارش کنم؟

    • سلام خانم رحیمی کمال عزیز
      لطفا جهت اطلاع از قیمت فرم موجود در سایت را پر کنید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند و پاسگوی سوال شما باشند.

  43. سلام
    چاقو زنجان با تنوع بسیار بالا صورت گرفته‌
    استیل های مقاوم و تیغه ی بسیار تیزی دارد
    اسم شهر زنجان که شنیده می شود فکرمون درجا به سمت محصولات خوب این شهر می‌رود.
    ممنون از سایت خوبتون که توضیحات کامل و دقیق در اختیار ما قرار می دهید.
    ممنون از سایت خوبتون.

  44. سلام این چاقوهای ۸ دنده چه استفاده هایی دارند؟ آیابا توجه به اینکه روز به روز قیمت کالاها بالا می رود قیمت محصولات سایت شما هم افزایش پیدا می کنند‌؟

    • سلام خانم یوسفی
      لطفا جهت اطلاع از قیمت فرم موجود در سایت را پر کنید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند و پاسگوی سوال شما باشند.

  45. سلام وقت بخیر و خسته نباشید خدمت شما دوستان عزیز و گرامی. چاقوی 8 دنده ساخت شهر زنجان است که هر کاری را نباید با آن انجام داد.

  46. سلام و عرض ادب چاقوی هشت دنده سفارش داده بودم.امروز صبح به دستم رسید.فوق العاده زیبا و تیز و باکیفیت بود.متشکرم از مجموعه زنگان

  47. سلام من از این سابت چاقوی ۸ دنده خریدم و سفارشم خیلی زود به دستم رسید از این سایت و محصولاتشون بسیار راضی هستم توصیه می کنم خرید کنید

  48. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت مجموعه زنگان چاقو ، ممنون از تولید چاقوهای هشت دنده ضد زنگ که هم برای آشپزخانه هم برای مصارف دیگر کاربرد دارند

  49. سلام وقت بخیر چاقو هشت دنده از کیفیت بالایی برخوردار می باشد من از این محصول خریداری نموده ام توصیه می‌کنم شما هم از این محصول خریداری نمایید

  50. سلام و عرض ادب این چاقوها خیلی تیز و بران است و کاربردهای زیادی دارد با سفارش اینترنتی و صرفه جویی در وقت و انرژی میتونید صاحب این چاقوی زیبا باشید و قیمت منصفانه هم دارد با تشکر از تولیدکنندگان

  51. سلام خدمت شما از محصول چاقو ۸ دنده سایت خریداری کردم و کاملا از خریدم راضی هستم واقعا تیز و. خوش دست.و زیبایی بالایی دارد. به شما پیشنهاد میکنم گه اگر دنبال یک چاقو ۸ دنده هستید از محصول این سایت خریداری کنید

  52. این چاقوهای هشت دنده زنجان خیلی بدرد بخور و در عین حال خطرناک هستند.باید از دست بچه ها کاملا دور بمانند و خودمان هم هنگام استفاده احتیاط کنیم.

  53. تیز و با کیفیت هست این چاقو های 8دنده،الان چند وقای هست کارمیکنم،اصلا از کیفیتش کم نشده،ممنونم از شما به خاطر تو لید این محصول

  54. با سلام و وقت بخیر.
    من چاقوی هشت دنده رو از سایت شما خریداری کردم بسیار چاقوی خوب و مفیدی است
    پیشنهاد میکنم حتما خریداری کنید.

  55. مرسی از شما که تو این شرایط اقتصادی محصولات با کیفیت رو با قیمت مناسب به دست مردم می رسونین.

  56. سلام
    چاقوهای دنده ای از چاقوهای پرطرفدار میباشند که همیشه مشتریان خاصی را داشته است. چاقوهای دنده ای یک فرق اساسی موقع باز شدن تیغه دارن و آن هم صدای بلند تق تق آن میباشد که حس جالبی را انتقال میدهد. با تشکر

  57. سلام. من میخواستم بدونم که چرا اسم این چاقو رو گذاشتن ۸ دنده؟ علت خاصی داره این نامگذاری؟

    • سلام خانم کاظمی
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  58. سلاام وقت بخیر و خسته نباشید خدمت تولیدکنندگان محترم کشور.مطالب سایت را مطالعه کردم بسیار مفید و جالب بود.
    تعداد دنده در چاقوهای دنده ای بسیار ویژگی مهمی است چرا؟ خب معلوم است هرچقدر تعداد دنده های چاقو بیشتر باشد هنگام باز کردن صدای بیشتری خواهید شنید و اصولا تعداد دنده های چاقوهای دنده ای بین 66 الی نهایتا 9 عدد میباشد و بیشتر از این توجیهی برای ساخت ندارد. همانطور که در تصویر مشاهده میکنید دنده های طراحی شده بسیار با کیفیت و درشت میباشد و درشت بودن دنده ها باعث صدای بلند باز شدن تیغه خواهد شد.
    ممنون از محصولات خوبی که در اختیار متقاضیان قرار میدهید.

    • سلام
      در خصوص پاسخ سوالاتتون از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  59. سلام من از مجموعه خوب شما چاقو ۸ دنده خریداری کردم بسیار کاربردی است با تشکر

  60. این مدل چاقو رو دوست داستم و خوشم اومد چطوری میشه ثبت سفارش انجام بدم؟لطفا راهنمایی کنید

  61. سلام و خسته نباشید
    ممنون از سایت خوبتون فقط یه سوال داشتم اینکه دنده های مختلف این چاقو به چه دردی میخوره؟

  62. سلام
    وقت خوش
    از موارد بسیار مهمی که باعث افزایش شهرت چاقوهای تولید شده در شهر زنجان شده است کیفیت و کارایی بالای آن ها می باشد، از تیغه چاقو گرفته تا بخش دسته و تمامی بخش ها از بهترین فلز ساخته شده که در برابر خوردگی نیز مقاومت خوبی نشان می دهد، در میان محصولات تولید شده چاقوهای ضد زنگ از ارزش بیشتری برخوردار هستند.
    مرسی بابت اطلاعات خوبی که داریم داخل سایت و بسیار مفید و آموزنده هستند.
    پایدار باشید

  63. سلام شاید شما نیز بارها و بارها نام چاقوی زنجان را شنیده باشید، نمونه های تولید شده در این شهر دارای کیفیت بالایی بوده و به همین جهت ما انتخاب های زیادی در پیش رو داریم، یکی از چاقو های بسیار پر استفاده نمونه ۸ دنده می باشد، از نظر زیبایی که زیباست من از این مدل نه ولی از مدل بزرگش همیشه در آشپزی استفاده کردم هیچ چاقویی چاقوی زنجان نمیشه خدایی

  64. سلام من پدرم چاقو هشت دنده زنجان براش خریدیم و خیلی راضی بود و از همه مهم تر اینکه دسته چاقو استاندارد ساخته شده بود

  65. من فکر می کردم که فقط چاقو های زنجان کیفیت خوبی دارد تا این که از این سایت چاقو خریداری کردم و متوجه شدم که کیفیت کالاهای این وب سایت هم مانند چاقو های زنجان است

  66. سلام وقت بخیر من از این سایت چاقو ۸ دنده زنجان خریداری کنید وخیلی راضی هستم چون از نظرکیفیت بالایی دارد به شما توصیه می کنم از این سایت چاقو ۸ دنده زنجان خریداری کنید.

  67. سلام به طور کلی می توانیم بگوییم که چاقوهای تولید شده دنده‌ای برای برش تمامی سازه های قابل برش استفاده می‌شود که از مهم ترین آن ها می توانیم به: چرم، پارچه، مواد پلاستیکی و مواردی از این قبیل اشاره کنیم.

  68. سلام خسته نباشید خدمت شما هنرمندان ایرانی امیدوارم که همیشه موفق باشید بسیار راضی بودم از کیفیت و قیمت مناسب شما حال دلتون عالی باشه

  69. سلام وقتتون بخیر . تیغه چاقوی ۸ دنده همیشه وقت تیز خواهد بود یا بعد از مدتی کند میشه ؟ دسته از تیغه بیرون نمیزنه ؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما