قیمت انواع ساطور دسته چوبی زنجان

ساطور دسته چوبی زنجان ابزاری کاربردی برای خرد کردن انواع گوشت، استخوان و حتی سبزیجات است. کیفیت این محصول در قسمت های مختلف نقش بسزایی در عملکرد هر چه بهتر و طول عمر مفید آن دارد. با توجه به تنوع عرضه انواع ساطور در بازار داخلی و نوسان قیمت ها، مشخصات بهترین نوع این محصول را بررسی می کنیم.

قیمت انواع ساطور دسته چوبی زنجان

آشنایی مختصر با ساطور قصابی

آشنایی مختصر با ساطور قصابی ساطور قصابی به ابزاری می گویند که دارای یک تیغه بسیار پهن با لبه های تیز است و عمدتاً برای خرد یا قطعه قطعه کردن استخوان ها مورد استفاده قرار می گیرد. از آنجایی که چاقو قابلیت خرد کردن استخوان را ندارد، در قصابی ها برای این هدف از ساطور استفاده می کنند.

بهترین نوع ساطورها عمدتاً از بدنه استیل ضد زنگ و دسته های چوبی تولید می شوند. هر چند که برخی مدل های ساطور با دسته های پلاستیکی فیکس شده روی بدنه طرفداران زیادی دارند.

در این بین وزن کلی ساطور همراه با ابعاد استاندارد دسته و بدنه اهمیت زیادی در عمکلرد هر چه بهتر آن دارند. معمولاً دسته های چوبی پهن چندان مورد توجه قصابان نیستند چرا که ضمن کاهش سرعت عمل از فیکس شدن ساطور در دست جلوگیری می کنند.

توجه کنید که به طور معمول طور یک ساطور استاندارد حدود سی سانتی متر است. سبک بودن دسته آن نیز به کاهش وزن و سرعت عملکرد آن به ویژه در هنگام خرد کردن استخوان ها منجر می شود. از بین نرفتن لبه ها یا کج شدن آنها در حین کار نیز از ویژگی های یک ساطور قصابی خوب و استاندارد به شمار می آید که نباید نادیده گرفته شود.

مراکز خرید ساطور دسته چوبی زنجان

مراکز خرید ساطور دسته چوبی زنجان در بالا به ویژگی های ظاهری و کیفی انواع ساطور قصابی اشاره شد که همگی به صورت مستقیم در تعیین قیمت این محصولات تاثیرگذار هستند. فراموش نکنید که قیمت روز مواد اولیه مانند بدنه فولادی، نوع چوب، تعداد میخ ها و همچنین شیوه تولید و … نیز در قیمت گذاری اثرگذار هستند.

اگر ساطورها به شیوه دستی طراحی و تولید شوند به مراتب قیمت فروش آنها نیز نسبت به مدل های صنعتی افزایش می یابد. البته نحوه فیکس کردن دسته و بدنه با ابزارهای حرفه ای نیز در کیفیت نهایی این نوع ساطورها تاثیر زیادی دارد.

به طور کلی برای خرید ساطور دسته چوبی زنجان به صورت عمده یا تکی در نظر گرفتن تمامی این موارد ائم از قیمت فروش و همچنین اصل بودن برند تولیدی تضمین کننده کیفیت، کارآیی و عمر مفید این ابزآلات پرکاربرد خواهند بود. با توجه به افزایش فعالیت مراکز خرید مستقیم به صورت حضوری و آنلاین امکان دسترسی به انواع ساطور اصل زنجان با قیمت تولیدی تا حد زیادی امکان پذیر است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما