قیمت انواع گردو شکن چوبی

شرکت تولید کننده انواع گردو شکن چوبی با توجه به لزوم استفاده از گردو برای کلیه افراد، اقدام به تولید محصولی نموده است که به راحتی پوسته چوبی گردو را از مغز آن جدا می نماید. این واحد تولیدی قیمت‌ هایی برای محصولات خود در نظر گرفته است تا امکان خریداری آن ها را برای هر یک از افراد با هر توان مالی فراهم باشد؛ در واقع باید عنوان نمود که هر یک از متقاضیان، آن ها را با قیمت تولید گردو شکن خریداری می نمایند.

قیمت انواع گردو شکن چوبی

مختصری درباره فرآیند تولید گردو شکن

مختصری درباره فرآیند تولید گردو شکن

شاید افراد زیادی را دیده باشید که علاقه وافری به مصرف انواع خشکبار از جمله گردو دارند اما به دلیل این که قادر نیستند مغز تازه و با کیفیت آن را از غلاف چوبی گردو ها جدا نمایند از مصرف آن صرف نظر کرده و چون ویتامین ها و مواد معدنی موجود در آن را دریافت نمی نمایند دچار مشکلاتی می‌ شوند که گاهی اوقات، جبران ناپذیر به نظر می رسد.

شرکت تولید کننده انواع گردو شکن برای همیشه این مشکل را برطرف نموده و با استفاده از پیشرفت های به دست آمده در زمینه علم و تکنولوژی و همچنین با بهره مندی از روش های سنتی شکستن گردو اقدام به تولید محصولی ناب و شگفت انگیز نموده است که شما را قادر می سازد به راحتی و با کمترین فشار دست، گردو ها را بشکنید.

فرآیند تولید محصول به این صورت است که چوب هایی را برای این منظور به خدمت می‌ گیرند که از لحاظ تراکم و فشردگی در نوع خود بی نظیر بوده و از دوام و استحکام بسیار بالایی برخوردار هستند؛ این قطعه چوبی به وسیله دستگاه های خاص صنعتی به شکل یک سینی توخالی که از مرکز آن یک برجستگی نسبتاً بلند وجود دارد طراحی می شوند.

یک اهرم چکش مانند نیز در حاشیه آن قرار دارد که به شما کمک می کند به گردو ها ضربه وارد نمایید، در قسمت انتهایی این اهرم، یک گوی چوبی وجود دارد که از وزن نسبتاً کمی نیز برخوردار است و شما را در شکستن گردو ها سازی می رساند.

توزیع مستقیم گردو شکن چوبی

توزیع مستقیم گردو شکن چوبی

یکی از راحت‌ ترین روش‌ هایی که شرکت تولید کننده برای توزیع گردو شکن های تولیدی خود در نظر گرفته است عرضه مستقیم آن ها از طریق مراکز نمایندگی انحصاری است که از سوی این شرکت در گوشه و کنار کشور راه اندازی شده اند.

بزرگ ترین برتری که توزیع مستقیم، نسبت به سایر روش‌ های ارائه محصول دارد این است که به دلیل حذف واسطه ها از بازار خرید و فروش، تولیدات با قیمت مناسبی فروخته شده و تولید کننده در آن واحد، صاحب بخش اعظم سود حاصل از فعالیت تجاری خود می‌ گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما