قیمت خرید چاقو شکاری زنجان

چاقوی شکاری که به عنوان چاقوی مخصوص طبیعت گردی نیز شناخته می شود، وسیله ای بسیار پرکاربرد است که در داخل طبیعت وحشی با استفاده از آن می توان بسیاری از نیاز های افراد را تامین نمود و چاقوی زنجانی بهترین نوع این محصول می باشد، قیمت خرید و فروش چاقو شکاری زنجان بر اساس مدل چاقو و میزان کیفیت آن تعیین می شود که مسائل زیادی بر روی کیفیت نهایی محصول تاثیر خواهند داشت.

قیمت خرید چاقو شکاری زنجان

مشخصات چاقو شکاری زنجان

مشخصات چاقو شکاری زنجان استان زنجان از دیرباز در میان ایرانیان به عنوان مرکز اصلی طراحی و ساخت انواع و اقسام چاقو های درجه یک و مرغوب در کشور شناخته می شد و همیشه تمام مردم برای خرید بهترین چاقو ها به سراغ تولید کننده ها و برند های خاص این منطقه می رفتند، امروزه نیز زنجان به عنوان بزرگ ترین و موفق ترین تولید کننده چاقو در کشور ما شناخته می شود و چاقو های زنجانی به عنوان بهترین نوع این محصولات در نظر گرفته خواهند شد.

صنعت گران زحمت کش فعال در این منطقه با استفاده از مواد اولیه بسیار مرغوب و باکیفیت اقدام به ساخت مدل های متنوعی از چاقو های مورد نیاز مردم می کنند، که این مدل ها شامل چاقوی شکاری، چاقوی مخصوص آشپزخانه، چاقوی قصابی، ساطور و حتی شمشیر هستند که از هر یک در موقعیت های مختلفی استفاده خواهد شد.

چاقوی شکاری، کمپینگ و کوه نوردی تولید شده در شهر زنجان ویژگی های خاصی دارد که موجب برتری این محصول نسبت به سایر نمونه های موجود در بازار های مصرف می شود و ما در ادامه این مطلب به برخی از مشخصات آن اشاره می کنیم:

  • مهم ترین بخش هر چاقو تیغه بران آن است، که در چاقو های زنجانی برای ساخت این قسمت از فولاد آب دیده درجه یک و ضد زنگ استفاده می شود و آن را با نهایت دقت صیقل داده و تیز می نمایند، تا با اندکی فشار چاقو بتوان هر نوع برشی را بر روی سطح مورد نظر ایجاد کرد.
  • ضخامت تیغه این چاقو ها در حد کاملا استاندارد است که در حد سه و نیم میلی متر می باشد و طول این تیغه نیز حدود یازده سانتی متر است، که یک اندازه بسیار مناسب برای چاقوی شکاری محسوب می شود و افراد می توانند به راحتی این چاقو ها را با خود حمل کرده و در جیبشان قرار دهند.
  • چاقو شکاری بزرگ یا کوچک زنجانی طراحی و ارگونومی کاملا مناسبی دارد و به راحتی در دست افراد می نشیند و بسیار خوش دست می باشد، در ضمن وزن آن ها بسیار سبک است.
  • یک بخش مهم دیکر این وسایل دسته آن ها است، که جنس کاملا مقاوم و ضد رطوبتی دارد و با استفاده از دو میخ بر روی تیغه محکم می شود و از خروج ناگهانی آن جلوگیری می گردد.

راهنمای انتخاب چاقو شکاری

راهنمای انتخاب چاقو شکاری عزیزانی که به اموری مانند مسافرت و گردش های طولانی مدت در دل طبیعت و شکار علاقه دارند، همیشه به یک چاقوی تیز و خوش دست نیاز خواهند داشت تا در این مناطق بتوانند کار های روزمره خود را به سادگی انجام دهند و در مواردی از خود محافظت کنند.

برای انتخاب یک چاقوی شکاری مناسب باید به چند نکته مهم دقت کنید، که ما در ادامه برخی از آن ها را خدمت شما بیان می نماییم:

  • یکی از مهم ترین بخش هایی که شما حتما باید به کیفیت آن دقت کنید تیغه چاقو است، بر این اساس باید میزان برندگی آن را تست کنید، ضخامت و استحکام تیغه را مورد بررسی قرار دهید و مطمئن شوید که این بخش ضدزنگ می باشد.
  • همچنین باید به نوع ساخته شدن دسته چاقو، اندازه آن و شیوه اتصالش به تیغه چاقو توجه کنید و مطمئن شوید که دسته ا لق نمی زند و کاملا در جای خودش محکم قرار گرفته است.
  • یکی دیگر از نکاتی که باید به آن توجه کنید اندازه و طول کلی چاقو و وزن آن است که مشخص می کند شما می توانید جاقو را به راحتی به همراه خود حمل کنید یا نه.
  • در ضمن حتما باید به محل تولید جاقوی شکاری، برند و قیمت فروش آن نیز دقت کنید و تا حد امکان محصولی را که از نام تجاری معتبرتری برخوردار است خریداری نمایید.

انواع چاقو شکاری زنجان

انواع چاقو شکاری زنجان انواع و اقسام چاقو های شکاری تولید شده در شهر زنجان به چند دسته مختلف تقسیم بندی می شوند، که چند نمونه از آن ها در ادامه این مطلب به اختصار خدمت شما همراهان گرامی معرفی خواهند شد:

  1. چاقو شکاری تاشو: این چاقو طوری ساخته می شود که امکان جمع کردن تیغه آن وجود دارد، به این ترتیب دیگر نیازی به غلاف نخواهد داشت و حجم آن هم کمتر می شود و می توان آن را در داخل جیب لباس قرار داد.
  2. چاقو شکاری با تیغه ثابت: این مدل از چاقوها همانطور که از نامشان پیدا است تیغه ای ثابت دارند و حتما باید در غلاف قرار داده شوند، در ضمن میزان استحکام و قدرت آن ها خیلی بیشتر از انواع دیگر است.
  3. چاقو چند منظوره شکاری: در این مدل از چاقو های شکاری علاوه بر تیغه اصلی چاقو چند تیغه دیگر هم قرار دارد، که هر کدام از آن ها برای یک منظور خاص استفاده می شوند که باعث رفع نیاز های افراد می شود و ساختار همه این تیغه ها تاشو است.

فروشنده چاقو شکاری زنجان

فروشنده چاقو شکاری زنجان واحد های اصلی پخش کننده و فروشنده چاقو شکاری اصل زنجانی، بهترین و باکیفیت ترین انواع این چاقو ها را از تولید کننده های این منطقه خریداری می کنند و سپس آن ها را با قیمت قابل توجهی در واحد های فروش خود به عموم مردم عرضه می نمایند.

چاقو های زنجانی به طور کلی نرخ بالایی دارند و علت آن هم کیفیت خیلی زیاد این محصولات است، اما برای چاقو شکاری ارزان قیمت هم راه های مختلفی وجود دارد که یکی از آن ها این است که از مراکز فروش عمده و مستقیم چاقو زنجان استفاده کنید.

این مراکز محصولات را مستقیما از سوی تولید کننده ها عرضه می کنند و با ارزش افزوده اندک به فروش می رسانند و با این کار به کاهش هزینه های مردم کمک خواهند کرد و توانایی خرید آن ها را بالاتر می برند.

به علاوه مراکز فروش چاقو برای سهولت بیشتر مردم اقدام به عرضه اینترنتی این محصولات می کنند، که مصرف کننده ها را از خروج از منازلشان بی نیاز می سازند و باعث رفاه آن ها می شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما