قیمت ساطور قصابی فولادی

ساطور یکی از ابزار های اصلی کار روزانه قصاب ها می باشد که موجب سرعت بخشیدن به کار آن ها می شود و با توجه به قدرت بسیار زیادی که این وسیله دارد، وجود آن برای هر واحد قصابی یا رستوران و آشپزخانه های بزرگ ضروری به نظر می رسد، قیمت روز انواع ساطور قصابی فولادی بر اساس چند فاکتور مختلف تعیین می شود که شامل نام تجاری این محصولات و متریال های مورد استفاده در ساختشان است.

قیمت ساطور قصابی فولادی

خصوصیات ساطور قصابی فولادی

خصوصیات ساطور قصابی فولادی خوب است بدانید که یکی از پر استفاده ترین و ضروری ترین وسایلی که در داخل هر قصابی مورد نیاز است، ساطور مخصوص قصابی می باشد که بدون وجود آن کار قصاب های زحمت کش لنگ می شود و نمی توانند خدمات خود را کاملا به مصرف کننده ها ارائه دهند.

چرا که ساطور می تواند کارهایی را انجام دهد که از هیچ چاقویی با هر ابعاد و هر میزان برندگی بر نمی آید، از این رو هیچ وسیله دیگری هم نمی تواند جایگزین آن شود، برای مثال ما می توانیم به امر خرد کردن و شکستن استخوان های ضخیم و بزرگ حیوانات ذبح شده در داخل قصابی اشاره کنیم، که با استفاده از یک ساطور و وارد آوردن ضربه ای محکم و مستقیم بر روی استخوان به راحتی می توان آن را از وسط به دو نیم کرد، اما اگر این کار را با چاقو های دیگر بکنید حتما تیغه آن ها آسیب دیده یا می شکند.

به همین دلیل هم یک ساطور در قصابی از اهیمت زیادی برخوردار است و بر همین اساس ویژگی های آن نیز اهمیت زیادی دارند که برخی از آن ها در ادامه این مطلب بیان می شوند:

  • ساطور نوع خاصی از چاقو است که تیغه آن را با خطوط راست و بدون انحنا و بیشتر به شکل مستطیلی می سازند، در اصل ساطور به تبر شبیه است.
  • میزان تیزی یا بران بودن تیغه یک ساطور باید در حدی متعادل باشد تا برای شکستن استخوان ها نهایت مقاومت را داشته باشد، در غیر این صورت ممکن است که لبه های تیغه در زمان استفاده از آن بشکند.
  • جنس تیغه ساطور بنابر نوع استفاده ای که دارد ممکن است از فولاد آب دیده، فنر ماشین و یا استیل ضد زنگ ساخته شده باشد، که نوع اول برای قصابی مناسب است و نوع سوم را بیشتر در داخل آشپزخانه و برای سبزیجات مورد استفاده قرار می دهند.
  • جنس دسته این وسایل ممکن است از متریال های مختلفی مانند چوب یا کائوچو ساخته شده باشد، اما نکته مهم در برش و طراحی مناسب، خوش دستی، اتصال کاملا محکم و سبک بودن آن است.

انتخاب ساطور قصابی فولادی

انتخاب ساطور قصابی فولادی ساطور هم یکی از انواع چاقو های مهم و پرکاربرد است که در امور مختلفی مانند قصابی از آن استفاده می شود، برای انتخاب کردن یک ساطور مناسب و باکیفیت شما باید حتما به چند فاکتور دقت کنید که ما در ادامه این مطلب به برخی از آن ها اشاره می نماییم:

  1. مهم ترین نکته در خرید ساطور توجه به جنس تیغه آن می باشد، بر این اساس برای کار قصابی و شکستن استخوان ها تیغه فولادی مناسب است و برای کار در آشپزخانه ها بهتر است از تیغه استیل استفاده شود.
  2. ضخامت تیغه ساطور هم مساله مهمی است و بر روی طول عمر این وسیله تاثیر زیادی دارد، برای اینکه ساطور شما بتواند سال ها به خوبی کار کند باید مدلی را انتخاب کنید که ضخامت بیشتری داشته باشد، چون هر دفعه که ساطور را تیز می کنید کمی از ضخامت آن کم می شود.
  3. وزن یک ساطور هم از دیگر نکات مهمی است که باید در زمان خرید به آن دقت کنید و تا حد امکان وسایل سبک وزن را انتخاب نمایید.
  4. مهم است که در قسمت بالایی تیغه ساطور یک حفره برای آویختن آن از میخ تعبیه شده باشد، تا راحت بتوانید آن را شسته و آویزان کنید تا خشک شود.
  5. قیمت فروش ساطور هم یکی از فاکتور های مهم انتخاب محصول است، چون محصولات با کیفیت عمدتا نرخ بالاتری در بازار دارند.
  6. به علاوه شما باید به برند محصول و محل تولید آن نیز دقت کنید و بر این اساس توصیه می شود ساطور قصابی زنجان را انتخاب نمایید.

بررسی کیفیت ساطور قصابی فولادی

بررسی کیفیت ساطور قصابی فولادی برای اینکه از کیفیت و مرغوبیت بالای ساطور های قصابی مطمئن شوید و بتوانید یک محصول درجه یک را خریداری کنید، باید به چند فاکتور مهم دقت نمایید که در ادامه این مطلب برخی از آن ها به اختصار خدمت شما بیان می شوند:

  • اول از همه باید به نوع اتصال دسته و تیغه ساطور و میزان استحکام آن ها دقت کنید و محصولی را برگزینید که دسته ای کاملا مستحکم داشته باشد و به هیچ وجه لق نزند، توجه کنید دسته با میخ به تیغه متصل شده باشد.
  • دومین موضوع این است که میزان ضخامت لبه بران تیغه ساطور را بسنجید و محصولی که تیغه اش خیلی نازک و ظریف است را انتخاب نکنید، چون در اثر اعمال ضربه بر روی استخوان ها ممکن است به سرعت بشکند.
  • جنس دسته ساطور می تواند تاثیر زیادی در دوام آن داشته باشد، بر این اساس ساطور های دسته چوبی، دسته شاخی و دسته کائوچویی انواعی هستند که ما به شما پیشنهاد می کنیم چون مقاومت بالایی در مقابل رطوبت از خود نشان می دهند.

مرجع عرضه ساطور قصابی فولادی

مرجع عرضه ساطور قصابی فولادی فروشگاه های بزرگی که به عنوان اصلی ترین مرجع عرضه ساطور فولادی مخصوص قصابی در کشور ما فعالیت می کنند، مدل های مختلفی از این محصولات مانند ساطور فولادی روحی را از تولید کننده آن ها خریداری کرده و در بازار های خرید و فروش سطح کشور عرضه می نمایند تا به دست مصرف کننده ها برسانند.

همانطور که مستحضر هستید این فروشگاه ها محصول مورد نظر را از طرف تولید کننده ها و در حجم زیاد ارائه می دهند و همین مساله باعث می شود که سود کمی را برای فروش آن در نظر بگیرند و تخفیف های ویژه ای به خریداران ارائه دهند.

پس بهترین مرکز برای خرید ساطور قصابی ارزان قیمت همین مراجع هستند و استفاده از آن ها موجب کاسته شدن از هزینه های خریداران محترم شده و قدرت خرید آن ها را بالاتر می برد، که موجب افزایش رونق خرید و فروش ساطور در بازار است.

البته ما در این مجموعه به همه شما همراهان گرامی پیشنهاد می کنیم که محصول مورد نظر را به وسیله درگاه های اینترنتی و از راه دور سفارش دهید تا درب منازل خود تحویل بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما