قیمت عرضه ساطور قصابی فولادی

ساطور قصابی فولادی ابزاری است برای خرد کردن تکه های بزرگ استخوان و گوشت و تقسیم آن به تکه های کوچکتر. قیمت عرضه آن در بازار به بزرگ و کوچک بودن آن و دسته ساطور که پلاستیکی،چوبی یا فلزی باشد بستگی دارد. ساطور ابزاری است برای خرد کردن تکه های بزرگ استخوان و گوشت و تقسیم آن به تکه های کوچکتر. از جمله ویژگی های یک ساطور خوب : سنگینی تیغه برای خرد کردن راحت با کمترین نیروی دست .

قیمت عرضه ساطور قصابی فولادی

مشخصات ساطور قصابی فولادی

مشخصات ساطور قصابی فولادی ساطور، هنر دستی و صنعتی در بیشتر شهرها می باشد . بدلیل کیفیت بالا و مرغوبیت و عمر طولانی آن به چندین کشور نیز صادر می شود . دسته چاقوها معمولا بصورت ۳ تکه ودر طی چند مرحله متعدد ساخته می شود که در  قیمت چاقو شکاری جدید تولیدی اکثر شهرهای کشور ایران عزیزمان این هنر بکار گرفته شده است . تیغه ساطوری از نوع فولاد تولید می شود که حتما بعد از استفاده باید شسته و خشک شود و بهتر است با کمی روغن چرب شود تا زنگ نزد . تیغه های فولاد فنر به دلیل جنس مستحکم فولاد برای قصابی و ذبح احشام بسیار مناسب می باشد . فولاد تیغه و دسته یک تکه بوده که از شکستن ساطور جلوگیری می کند . وزن بسیارسنگین آن باعث شده تا با نیروی کم دست بتوانید استخوان و انواع چیزهای سخت را راحت خرد کنید .

ساطور قصابی دارای ویژگی هایی است که می توان این موارد را نام برد: با ساطور قصابی می توان به راحتی و در کمترین زمان ممکن سفت ترین گوشت ها و استخوان ها را در هم شکست،جنس ساطور قصابی از جنس فولاد بسیار محکم و تیغ های کاملا تیز و برنده می باشد جنس دسته آن نیز از چوب جنگلی که به شدت محکم و ظاهری کاملاً ساده اما دارای کیفیت کاملاً فوق العاده میباشد.

ساختن یک ساطور کاملاً اصولی و محکم و با دوام و همچنین زیبا کار یک هنرمند کاملا خبره در این زمینه است.در کنار تمام این ویژگی های خوب ساطوری مورد استفاده بیشتر افراد قرار می‌گیرد که به شدت با دوام و جنسی عالی و همچنین قیمتی کاملا مناسب داشته باشد.

ساطور باید یک تکه باشد تیغه و دسته ای مقاوم داشته باشد که برای مقاوم بودن و جلوگیری از شکستن ساطور امری مهم بحساب می آید.امروزه در بازارانواع مختلف ساطور وجود دارد .ولی برای خرید این محصول باید توجه داشته باشید که تیغه فولادی ان فیک نباشد واصل باشد.تا بتوانید مدت زمان زیادی را از ان استفاده کنید.

برای خرید یک ساطور کاملاً حرفه ای و جنسی عالی شما باید به نام های آشنا و پرتکرار ای که در بازار هستند اعتماد کنید و خرید خود را از آنها انجام دهید.

انواع ساطور قصابی فولادی

انواع ساطور قصابی فولادی در انواع ساطور می توان از ساطور فولادی قدیمی ،ساطور قصابی جدیدوساطور فولادی ارزان نام برد.که هرکدام از انها چه در گذشته وچه حال کارایی مخصوص به خود راداشته اند.​​شرکت تولیدی ما برند معتبر ایرانی می باشد ​مجموعه ای است از آثار ارزشمند هنرمندان در سراسرکشورکه با تکیه بر میراث کهن و ارزشمند خود و با برخورداری از ایده و فکــــر جوانان صاحب فکر ،چندین دهه در زمینه تولید چاقو آشپزخانه و لوازم خاص آشپزی فعالیت دارد؛ این مجموعه افتخار دارد به عنوان اولین برند معتبر در زمینه طراحی و تولید انواع ساطورها با بهترین متریال در کشور فعالیت دارد و آوازه هنر خــود را تا کشورهای اروپایی من جمله آمریکا، انگلیس، فرانسه و کشورهای حاشیه خلیج فارس رسانده است.این مجموعه در پخش ساطور قصابی زبان زد خاص وعام بوده و خواهد بود. ساطور چاقوی بزرگی است با شکل‌های گوناگون که بیشتر، شباهت زیادی به یک تبر کوچک با تیغهٔ چهارگوش دارد. از ساطور که به‌عنوان یکی از لوازم آشپزخانه یاد می‌شود، بیشتر برای بریدن استخوان‌ها به‌کار می‌رود. چاقوی سرآشپز چینی، که به اشتباه به آن ساطور چینی نیز می‌گویند، در ظاهر شبیه ساطور است ولی از آن نازک‌تر و تیزتر است و بیشتر برای بریدن گوشت‌های بی‌استخوان یا خرد کردن سبزیجات استفاده می‌شود.

کیفیت ساطور قصابی فولادی

کیفیت ساطور قصابی فولادی سازندگان چاقو، در مورد مزیتها و معایب استفاده از جنسهای فولاد مختلف، در تیغه‌های آهنگری شده گفتگو می‌کنند، با این حال؛ اکثر مردم به فولاد مناسب برای ساخت چاقو ، توجه زیادی نمی‌کنند. یکی از فولادهای مناسب چاقو، فولاد دمشقی است. در واقع چاقو فولاد دمشقی یکی از انواع فولاد چاقو است. چرا در ساخت چاقو، درجه فولاد اهمیت دارد؟ گرید فولاد و همچنین نحوه ساخت آن، همه چیز را از سختی و دوام تیغه گرفته تا توانایی فولاد در تیز نگه داشتن لبه و مقاومت در برابر خوردگی مشخص می‌کند. اگر زمان خود را در آشپزخانه یا بیرون از خانه می‌گذرانید، ارزش داشتن یک چاقو با تیغه محکم و لبه‌ی تیز را می‌دانید. برای خرید فولاد برای ساخت چاقو لازم است با انواع گریدهای آن آشنا شوید تا فولاد مناسب چاقو را انتخاب کنید.کیفیت ساطور فولادی از اهمیت زیادی برخوردار است.فولاد ، یک نوع فولاد ابزار سخت شده در هوا می‌باشد. این فولاد سخت‌ است، اما نسبت به آن مقاومت به سایش کمتری دارد. لازم به ذکر است که برای بهبود جنس و پایداری لبه، به این درجه حرارت داده می‌شود. معمولا از این فولاد در ساخت شمشیرهای مبارزه استفاده می‌شود.معمولاً فولادها به عنوان فولادهای بسیار ارزان در بازار تولیدمی‌شوند. این فولاد، نرم و در برابر لکه مقاوم می‌باشد، اما در برابر سایش مقاومت خوبی ندارد. چاقوی ساخته شده از این گرید فولاد ضد زنگ، می‌تواند سخت و مستحکم باشد اما کیفیت لبه‌ی خود را به سرعت از دست می‌دهد.

محل پخش ساطور قصابی فولادی

محل پخش ساطور قصابی فولادی پخش ، بصورت عمده انواع ساطور قصابی در طرح ها و مدل های جدید و متنوع موجود در بازار با کیفیت مناسب و کاملا تضمینی در سامانه عمده فروشی آنلاین در سراسر ایران عزیزمان در خدمت مشتریان عزیز و گرامی قرار می گیرد. عرضه مستقیم جدیدترین مدل های ساطور قصابی با تیغه فولادی توسط تولیدکنندگان و واردکنندگان فعال در بازار با قیمت های عمده ارزان و کاملا رقابتی بدلیل عدم وجود واسطه در فروش محصولات در حال فعالیت می باشند. شما مشتریان عزیز می توانید پس از انتخاب محصول مورد نظر و مشاهده خصوصیات و ویژگی های آن از طریق شماره تلفن های موجود در صفحه محصول ، اقدام به برقراری ارتباط با فروشنده این محصول نموده و در صورت تمایل آن را خریداری نمایید.بامشاوران مجموعه ما در تماس باشید تا انها شمارابرای بهترین ومرغوبترین ساطورهای فولادی قصابی شما راراهنمایی کنند.تمام تلاش ما این است که شما خریدی کاملا آسان داشته باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما