قیمت عرضه قمه 40سانتی زنجان

قمه 40سانتی زنجان و چاقو سلاخی زنجان یکی از بهترین و خاص ترین وسایل و سوغاتی های این استان می باشد که امروزه توانسته فروش گسترده ای را در بازار به خود اختصاص دهد.از این قمه ها در صنایع مختلف مانند قصابی، کشتارگاه ، ماهی فروشی ها ، شیرینی پزی ها ، و … استفاده می شود. مجموعه ما یکی از بهترین مراکز عرضه و فروش قمه ۴۰ سانتی زنجان با قیمتی مناسب و کیفیتی عالی در سراسر کشور می باشد. و این محصولات را در انواع مختلف به صورت عمده و جزئی به مشتریان عرضه می کنند.

قیمت عرضه قمه 40سانتی زنجان

خصوصیات قمه 40سانتی زنجان

خصوصیات قمه 40سانتی زنجان قمه 40 سانتی زنجان دارای مدل های گوناگون و طراحی های متنوع، اندازه های مختلف و… میباشد. این وسیله از مواد اولیه مرغوب، آهن، نیکل، آلومینیوم و فلزات محکم و مقاومی تولید می شوند. همچنین در تولید آنها از دستگاه های پیشرفته، روش های مختلف، و دانش روز جهانی استفاده می شود. خصوصیات قمه 40سانتی ارزان و باکیفیت عبارتند از:

  • کیفیت بالا
  • طول عمر زیاد
  • جنس محکم
  • مقاومت در برابر آب
  • مقاومت در برابر ضربه
  • وزن سبک
  • اندازه های گوناگون
  • اشکال متنوع
  • زیبایی و جلوه خاص
  • تیز و برنده
  • قیمت مناسب
  • روش تولید پیشرفته
  • جنس دسته محکم
  • لبه نازک و برنده
  • زیبا و جذاب
  • و …

یکی از محصولات پرفروش در ایران قمه زنجان جدید می‌باشد که دارای طراحی خاص و بی‌نظیری است . به طوری که کاملاً تیغه و دسته آن یکدست بوده و دارای وزن سبک، قیمت مناسب و به آسانی در دست جابه‌جا می‌شود. و از آنها در کشتارگاه های مرغ، ماهی فروشی ها، کشتارگاه گاو، گوسفند، بز ، شتر و… استفاده میشود. همچنین در آشپزخانه ها، رستوران ها، شیرینی پزی، قصابی، نانوایی، و… نیز برای برش و تکه کردن محصولات مختلف مانند گوشت، شیرینی، کیک، نان و … استفاده میشود.

راهنمای انتخاب قمه زنجان اصل

راهنمای انتخاب قمه زنجان اصل خرید قمه زنجان اصل کاری دشوار و زمانبر است.زیرا امروزه نمونه های مشابه خارجی، بدون کیفیت، تقلبی در بازار بسیار گسترش یافته است. و انتخاب و خرید چاقوی و وسایل زنجان را با مشکل رو به رو کرده است. سعی کنید این محصولات را از فروشگاه ها و مغازه های قابل اطمینان خریداری کنید و در هنگام خرید حتما به نام و برند تولیدی آن توجه کنید.

همچنین به گارانتی و کارت ضمانت بازگشت کالا ، جنس دسته، جنس تیغه و … توجه شود و محصولاتی را خریداری که دارای کارت گارانتی و ضمانت یا کارت بازگشت کالا باشند.فناوری تولید چاقو شکاری جدید در زنجان بسیار قدیمی و خاص است و روش تولید آنها نیز دارای تجربه ها و نکات زیادی می‌باشد. برای مثال یکی از بهترین راه های تشخیص آن دسته و تیغه آنها، جنس ، روش تولید، طراحی و قالب بندی و… است.

زیرا دسته در چاقو شکاری گربر تقلبی و وارداتی چند بخشی است و یکدست نبوده و با استفاده از پیچ های خاصی به یکدیگر متصل میشوند. اما در قمه و چاقو های زنجان دسته و تیغه کاملا یکدست ساخته شده است و دارای زیبایی و کیفیت عالی هستند.و جنس دسته با جنس تیغه یکی است و با استفاده از پیچ و مهره به یکدیگر متصل نمی‌شوند. همچنین لبه چاقو زنجان دارای دو بخش است که بخش بیرونی بسیار تیز و برنده و نازک‌تر است. که تیز کردن آنها را نیز با استفاده از سوهان بسیار آسان تر میکند. و طراحی های آنها دارای انعطاف پذیری خاص و مناسبی می‌باشد.

کیفیت قمه 40سانتی زنجان

کیفیت قمه 40سانتی زنجان قدمت تولید و ساخت انواع محصولات تیز و برنده در زنجان به زمان های بسیار قدیم بازمیگردد. در زمان مغول ها و هخامنشیان که قمه و چاقو، شمشیر و نیزه از جمله مهم‌ترین وسایل مورد نیاز برای حفاظت از جان و مال مردم بوده است.این صنعت در این شهر شروع و گسترش یافته است. در زمان هخامنشیان زنجان یکی از بهترین و بزرگ ترین شهر های تولید کننده اقلام جنگی و نظامی بوده است.

و تجارب و دانش آن زمان در زنجان باعث گسترش و توسعه صنعت چاقو سازی در این شهر شده است.به طوری که محصولات آنها علاوه بر اعتبار و شهرت ایرانی دارای شهرت جهانی نیز هستند. این محصولات را با استفاده از مواد اولیه مرغوب مانند فولاد، آهن ، و فلزات مقاوم ساخته می شود و در تولید آنها از آهن گداخته شده و ذوب شده استفاده می‌شود . به طوری که این آهن ها را چندین مرتبه چکش‌کاری کرده و سپس در کوره قرار می دهند تا محکم و سخت شود .

طراحی و کیفیت قمه ۴۰ سانتی زنجان بسیار بالا و مناسب است این قمه ها در اندازه های گوناگون، طراحی های خاص، اشکال متنوع، و در انواع مدل‌های متفاوت تولید می‌شوند. و از آنجایی که در تولید و ساخت آنها از مواد اولیه مرغوب استفاده میشود و همچنین روش تولید آنها سخت و زمانبر است . و چندین مرتبه و هر مرتبه به مدت چند ساعت در کوره پخته میشود. قیمت بالاتری نسبت به نمونه های بدون کیفیت وارداتی و چینی دارند. ولی از طرف دیگر خاصیت ضد زنگ، طول عمر بالا، جنس سخت و محکمی را دارند.

مراکز پخش قمه 40سانتی زنجان

مراکز پخش قمه 40سانتی زنجان امروزه در ایران مراکز پخش قمه و چاقو بسیار گسترش یافته است و فروشگاه ها و شرکت های زیادی در حال پخش و عرضه عمده این قمه ها و چاقو ها با برند زنجان و … می باشند. مجموعه ما یکی از بهترین مراکز پخش و فروش قمه اصل زنجان در سطح کشور می باشد که این محصولات را به صورت مستقیم از تولید کننده خریداری کرده و آن را با قیمت مناسب و کیفیت عالی به دست مشتریان می رساند.

قیمت محصولات ما نسبت به نمونه های مشابه موجود در بازار بسیار ارزان تر است، زیرا در فرآیند توزیع و پخش ما واسطه و دلالی وجود ندارد و شما می توانید این چاقو ها و محصولات را به قیمت درب کارخانه از ما خریداری کنید.اگر شما هم به دنبال خرید چاقوی آشپزخانه، چاقوی قصابی، کارد آشپزخانه، قمه، ساطور، قند شکن، چکش ، گردو شکن و … در بهترین کیفیت، ضد زنگ، قیمت مناسب ، طول عمر بالا، محکم و سخت هستید حتماً سایت ما را دنبال کنید.

برای خرید فقط کافی است با شماره های درج شده در پایین صفحه در ارتباط باشید تا همکاران ما در اسرع وقت سفارشات شما را ثبت و ارسال کنند. جدیدترین و خاص ترین محصولات را از ما بخواهید. فقط کافی است یکبار از محصولات ما خریداری کنید تا مشتری دائمی ما شوید. خریدی هوشمندانه، آسان و بسیار سریع و صد در صد تضمینی را با ما تجربه خواهید کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما