قیمت عمده قمه طلاکوب زنجان

قیمت عمده قمه طلاکوب زنجان به کیفیت این محصول و هم چنین نوع متریال به کار رفته در آن بستگی دارد این محصول که بیشتر جنبه کلکسیونی دارد از قیمت به نسبت بالایی برخوردار می باشد اما در صورت خرید عمده خریداران می توانند از تخفیفات ویژه ای در زمان خرید بهره مند شوند.

قیمت عمده این محصول را می توان از طریق مراکز پخش و فروش این محصول در زنجان و همچنین نمایندگی های فعال آن در شهرهای دیگر استعلام نمود.

قیمت عمده قمه طلاکوب زنجان

ویژگی های مهم قمه طلاکوب کلکسیونی

ویژگی های مهم قمه طلاکوب کلکسیونی قمه از جمله ابزار آلاتی به شمار می آید که به منظورهای مختلف از جمله شکار مورد استفاده قرار می گرفت البته این موضوع مربوط به زمانی است که شکار در ایران رواج داشته است ولی امروزه این تجهیزات بیشتر جنبه کلکسیونی دارد به همین دلیل قمه در طرح ها و شکل های مختلفی تولید شده و به بازار و کلکسیون داران ارائه می شود.

قله تولید شده در شهر زنجان از طرف داران ویژه ای برخوردار می باشد، و این امر به دلیل ویژگی های منحصر به فرد این محصول است، از جمله ویژگی های مهم قمه طلاکوب کلکسیونی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • نکته اول نوع فلزی است که در تولید این محصول استفاده شده است در طراحی و ساخت این قمه از نوعی فولاد ضد زنگ و مستحکم استفاده شده شده است و این فولاد در تولید دسته و تیغه مورد استفاده است.
  • میخک های تعبیه شده بر روی دسته این قمه ها نیز از جنس فولاد محکم بود و برای تولید دسته تیز از چوب، یا حتی استخوان حیوانات استفاده می کنند و بر روی آن نقش و نگار های مختلفی حک کرده و به بازار عرضه می کنند.
  • تیغه این قمه ها از ظرفیت بالایی برخوردار بوده و بر روی آن شعارهایی حک نموده اند که موجب زیبایی دو چندان آن ها شده است.
  • طلاکوبی های انجام شده بر روی این تیغه ها به زیبایی دو چندان این قمه کمک شایانی نموده است و بر روی قسمت های انتهایی تیغه و هم چنین بر روی دسته آن طلاکوبی های ظریفی انجام داده اند.

فروشگاه عرضه قمه طلاکوب زنجان

فروشگاه عرضه قمه طلاکوب زنجان فروشگاه عرضه قمه طلاکوب زنجان به طور معمول در شهر زنجان مستقر نمی باشند و پس از تولید این ابزار آلات در کارگاه های سازنده آن اقدام به عرضه آن به بازار مصرف می کنند.

البته کارگاه های فوق برای فروش گسترده تر محصولات خود دارای نمایندگی های پخش و فروش فعالی در اقصی نقاط ایران بوده و این طریق نیز اقدام به عرضه و فروش این محصول با کیفیت با قیمتی ارزان و به صرفه در بین خریداران و کلکسیون داران می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما