قیمت کارخانه کارد و چنگال پذیرایی 6عددی

قیمت کارخانه کارد و چنگال پذیرایی در سرویس و بسته‌بندی ۶ ساعته را از ما دریافت نمایید قیمت های ما کاملاً با قیمت‌های بازار فرق می‌کند و با قیمت درب کارخانه در معرض فروش قرار داده شده اند. کارد و چنگال پذیرایی همیشه جزو لاینفک و جدایی ناپذیر مراسم های خانوادگی و همچنین مهمانی های ما ایرانی ها می باشند.‌ بنابراین همیشه دقت به کیفیت و همچنین ظاهر زیبای آن ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و هست.

قیمت کارخانه کارد و چنگال پذیرایی 6عددی

مشخصات کارد و چنگال پذیرایی باکیفیت

مشخصات کارد و چنگال پذیرایی باکیفیت غالباً کارد و چنگال های مخصوص پذیرایی باید ویژگی ها و مشخصات منحصر به فرد خود را داشته باشند. این کارد ها و همچنین چنگال ها مخصوص پذیرایی در مراسم های مهمانی ها و همچنین مخصوص استفاده در بسیاری از مراسم هایی که ویژه هستند بنابراین باید هم ظاهر زیبا داشته باشند و هم از کیفیت کافی برخوردار باشند.

  1. براق بودن: یکی از ویژگی هایی که تمامی چنگال و کارد مخصوص پذیرایی باید دارا باشند ظاهری براق می باشد. در واقع ظاهر که در اصلاً جلوه زیبایی ندارد و نشاندهنده بی کیفیت بودن کالا و همچنین کهنه بودن زیاد از حد آن می باشد.
  2. تمام استیل: در واقع اگر که سرویس کارد و چنگال شما از نوع تمام استیل نباشد هم به زودی خاصیت براقیت خود را از دست می‌دهند و هم در مواجهه با رطوبت زنگ خواهد زد. علاوه بر آن هنگامی که شما از این کارد و چنگال استفاده نکنید و آن ها را در بسته بندی و در داخل کابینت نگهداری نمایید پس از مدت زمان شاهد رنگ باختن آن ها خواهید شد.
  3. دسته مقاوم: یکی دیگر از مشخصات کارد و چنگال پذیرایی با کیفیت داشتن دسته مقاوم و زیبا می باشد این دستگاه علاوه بر مقاومت بالا در برابر شکستگی و ضربه باید دارای جنبه‌های زیبایی نیز باشد.
  4. تیغه با کیفیت: تیز بودن تیغ به اندازه کافی و کیفیت آن در کارت پذیرایی اهمیت بسیار زیادی برای مصرف‌کنندگان آن دارد.

اصول نگهداری کارد و چنگال پذیرایی

اصول نگهداری کارد و چنگال پذیرایی هنگامی که شما نسبت به خرید یک کارد و چنگال مخصوص پذیرایی با کیفیت اقدام کنید میبایست اصول نگهداری از آن را نیز به صورت کامل بدانید. در هر صورت اگر که یک محصول بسیار با کیفیت و درجه یک خریداری کرده اید پس مطمئن باشید که ما در زمان بسیار طولانی برای شما کار خواهد کرد و از کیفیت بسیار عالی نیز برخوردار خواهد بود.

اما باز هم باید این نکات مراقبتی این محصول را به صورت کامل رعایت نمایید. این وسیله مخصوص پذیرایی می باشد و غالبا افراد به منظور پذیرایی از مهمان از آن استفاده می کند در برخی مواقع نیز شاید به منظور پذیرایی از خانواده خود نیز از این سرویس کارد و چنگال استفاده کنید، اما همیشه خانم های خانه دار یک سرویس مخصوص مهمان به صورت جداگانه دارند.

اگر در هنگام خرید حتما نسبت به تمام استیل بودن و ضد زنگ بودن محصول مورد نظر خود مطمئن شده اید، پس راه های مراقبت از آن نیز برای شما آسان تر خواهد بود و شما می توانید در مدت طولانی تری از این سرویس بسیار زیبا و با کیفیت استفاده کنید.

  1. شستن و خشک کردن کامل سرویس کارد و چنگال پس از هر بار استفاده.
  2. نگهداری آن ها در داخل جای مخصوص خود.
  3. جلوگیری از شستشوی سرویس کارد و چنگال با اسکاج های زبر.
  4. جلوگیری از شستشوی آن‌ها با مواد شوینده قوی همچون سفید کننده ها.

مرکز تولید کارد و چنگال پذیرایی

مرکز تولید کارد و چنگال پذیرایی قیمت کارد پذیرایی در وب سایت فروشگاهی ما کاملاً متناسب بوده و با قیمت کارخانه برای شما عرضه شده است. تولید چنگال پذیرایی و کارد پذیرایی زنجان در مجموعه تولیدی ما انجام می‌شود و از بهترین تیغه و همچنین بهترین نوع دسته تولید شده اند.

مقاومت تیغه و دسته این محصول بسیار بالا بوده و از ماندگاری بسیار بالایی نیز برخوردار می باشد. علاوه بر جنبه های کیفی ما به جنبه های زیبایی این محصول توجه نموده این محصول بسیار زیبا و با کیفیت را برای شما تولید و عرضه نموده ایم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما