قیمت کلی قاشق چنگال بادوام

قیمت کلی قاشق چنگال بادوام کمتر از قیمت خرده می باشد البته نوع برند، کیفیت، مدل، تغییرات نرخ ارز و قانون عرضه و تقاضا هم روی قیمت تاثیر گذار هستند قاشق وسیله ای است که برای خوردن و جا به جایی انواع غذا های مایع، برنج، نیمه مایع و….. استفاده می شود چنگال دارای سه یا چار دندانه می باشد که برای خوردن غذا هایی مانند ماکارونی و…. استفاده می گردد قاشق و چنگال از وسایل مهم هر آشپزخانه ای محسوب می شوند به همین دلیل همیشه بازار خرید پر رونقی دارند.

قیمت کلی قاشق چنگال بادوام

مختصری درباره فرآیند تولید قاشق چنگال

مختصری درباره فرآیند تولید قاشق چنگال برای تولید قاشق چنگال ابتدا ورق ها به ابعاد مورد نظر توسط دستگاه وت برش داده می شوند سپس اقدام به دوربر قاشق و چنگال می کنند و پس از دوربر عمل سنگ زن بر روی دسته ها انجام می شود و در قالب مجزا برش انجام می گردد و در مرحله بعد نورد سر قاشق و کاسه قاشق صورت می گیرد و سپس با دستگاه های مخصوص براق می گردند و بعد از تولید توزیع قاشق چنگال در انواع مختلفی انجام می شود تا کاملا با نیاز های مشتریان مطابقت داشته باشند.

توزیع مستقیم قاشق چنگال بادوام

توزیع مستقیم قاشق چنگال بادوام توزیع مستقیم قاشق چنگال بادوام بازار گرمی دارد چون باعث می شود میزان محصول فروخته شده به طور قابل توجه ای افزایش یابد و مشتریان می توانند بدون واسطه و با قیمت کمتری از بازار خرید خود را انجام دهند علاوه بر این انواع قاشق و چنگال موجب گردیده توزیع آن رونق فراوانی داشته باشد که به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • چنگال غذا خوری: دارای چهار دندانه می باشد و برای خوردن غذا های برنجی استفاده می شود و اندازه بزرگتری نسبت به دیگر چنگال ها دارد.
  • چنگال کوکتل/صدف: برای میل کردن پیش غذاهای کوچک مانند صدف، زیتون و تکه های پنیر استفاده می گردد.
  • چنگال میوه خوری و شیرینی خوری: برای میل کردن میوه های اسلایس شده، انواع کیک و شیرینس استفاده می شود و نسبت به چنگال غذا خوری اندازه کوچکتری دارد.
  • قاشق غذا خوری: برای سرو انواع غذا ها و خوراک ها استفاده می شود و به عنوان مکمل چنگال غذا خوری می باشد و با هم استفاده می شوند.
  • قاشق سوپ خوری: دهانه یا کاسه گود و گشادی دارد تا غذا های مایع از داخل آن ریخته نشوند و برای سرو انواع آش و سوپ مورد استفاده قرار می گیرد.
  • قاشق مخصوص چای یا قهوه: برای به هم زدن چای و قهوه کاربرد دارد که به آن قاشق چای خوری هم می گویند.
  • قاشق مربا خوری: در میانه دسته یک نوع قاشق یک خمیدگی وجود دارد که برای سرو انواع مربا استفاده می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما