قیمت کلی چاقو سلاخی زنجانی

چاقوی سلاخی از مهم‌ترین ابزار در قصابی می باشد این محصول بسیار زیبا و دارای تیغه فولادی بسیار محکم و بادوام است و توسط استاد کاران ماهر تولید می شود. چاقو سلاخی زنجانی از صنایع دستی این شهر شمرده شده و در بازارهای جهان شهرت بالایی دارد قیمت مناسب این محصول سبب شده تا مشتریان زیادی از طرفداران آن باشند و قیمت کلی آن به اندازه جنس و مواد اولیه به کار رفته در تولید آن و کیفیت و ابعاد آن بستگی دارد.

قیمت کلی چاقو سلاخی زنجانی

مختصری درباره فرآیند تولید چاقو سلاخی

مختصری درباره فرآیند تولید چاقو سلاخی چاقوی سلاخی زنجان از انواع چاقوهای بسیار تیز و برنده می باشد این محصول تیغه بسیار با کیفیت و محکمی دارد و جنس آن از فولا است تیغه فولادی زنجان بسیار مقاوم تر از تیغه استیل کاردهای دیگر می باشد. جنس دسته چاقو از چوب طبیعی و ضد آب و ضد باکتری می باشد و به دلیل سبک بودن استفاده از آن آسان است کارد سلاخی با استفاده از تکنولوژی جدید و پیشرفته و ماشین‌آلات مجهز تولید می‌شود. تیغه این محصول کاملا ضد زنگ بوده و در برابر رطوبت و مایعات مقاوم می باشد.

این چاقو برای ذبح و جدا کردن پوست حیوانات استفاده می‌شود و به گونه ای ساخته شده است که به پوست حیوان آسیب نمی‌رساند و آن را دچار پارگی و زخمی کردن نمی کند.این چاقو نیاز به مراقبت دارد باید بعد از استفاده کردن آن را شسته و کمی سطح تیغه ی آن چرب شود. چاقو سلاخی زنجان انواع گوناگونی دارد و هر کدام در نوع خود کاربردهای زیاد و مختلفی دارند و عدم وجود یکی از آنها کار را به مشکل می اندازد و باید حتماً همگی در کنار هم باشند زیرا این چاقوها به نوعی در قصابی کاربرد دارند .

فرآیند تولید چاقوی سلاخی زنجان بسیار حساس و مهم است و تولید آن قدمت زیادی دارد و به صورت دست‌ساز و ماشینی تولید می‌شود این محصول در شهر زنجان با استفاده از مواد اولیه خام و خالص تولید می‌شود در هنگام تولید آن برای محکم شدن و مقاوم شدن دست بعد از پرچ شدن دست را داخل روغن پارافین قرار می‌دهند تا روغن نقاط باز روی چاقو را بپوشاند و به کند و از ورود هوا و مایعات به دسته جلوگیری شود.

پخش چاقو سلاخی زنجانی به صورت مستقیم

پخش چاقو سلاخی زنجانی به صورت مستقیم امروزه به دلیل کاربرد و جنس خوب و مقاوم این محصول تقاضا بسیار زیاد شده است و تولید کنندگان در تلاش هستند تا بهترین چاقو ها را تولید کرده و در اختیار مشتریان قرار دهند. پخش چاقو سلاخی در مراکز فروش معتبر انجام می‌شود. یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین مراکز فروش همین سایت است. پخش و تولید چاقو سلاخی زنجان به طور مستقیم و بدون واسطه در این سایت سبب کاهش قیمت تمام شده و به دلیل حذف واسطه گران انواع چاقوی سلاخی با کیفیت بهتر از عرضه می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما