لامپ طرح وارداتی که در بازار تهران 200 میلیون فروخته شد

نورپردازی با لامپ طرح یکی از مهم ترین جنبه های داخلی شما است، زیرا علاوه بر نورپردازی اتاق، می تواند ظاهر یک فضا را به طور کامل تغییر دهد، خوب یا بد.

از یک سو، می‌تواند با تکان دادن یک سوئیچ، یک اتاق بی‌تفاوت را به فضایی براق برای مجله تبدیل کند، یا از سوی دیگر، می‌تواند کم‌نور یا بیش از حد روشن شود که منجر به سردرد، چشم‌های خسته و خستگی از نور می‌شود.

همانطور که آلبرت هدلی، طراح داخلی مشهور آمریکایی فقید زمانی بیان کرد، “طراحی با نور و سایه تعریف می شود و نور مناسب بسیار مهم است.”

این راهنمای لوکس برای نورپردازی شما را با انواع مختلف نورپردازی آشنا می کند و ایده های تخصصی در مورد نحوه سبک دادن به نورپردازی در فضای داخلی خانه ارائه می دهد.

لامپ طرح

اولین چیز اول، دو نوع نورپردازی اصلی وجود دارد که هرکسی می تواند با دانستن کمی بیشتر درباره آنها انجام دهد: نور طبیعی و نور مصنوعی.

1. نور طبیعی
نور خورشید طبیعی ترین منبع نوری است که وجود دارد. از نظر ذهنی محرک و کاملا رایگان است.

اما کنترل آن نیز دشوار است.

نور در هر کجا که زندگی می کنید متفاوت خواهد بود – برای مثال، نور در شمال بسیار خنک تر از نور خورشید استوایی است  و جهت اتاق شما متفاوت است.

زمان روز و فصول نیز بر میزان نور طبیعی اتاق تأثیر می گذارد.

پوشش های پنجره برای کنترل نور طبیعی مفید هستند.

برای اتاق‌هایی که نور طبیعی کمی دارند، طراح داخلی سارا کوسگروو پیشنهاد می‌کند که «شیشه‌ها و پنجره‌ها مؤثرترین راه‌ها برای کنترل نور طبیعی، همراه با استفاده از آینه هستند».

مبلمان آینه ای (مانند کابینت کنار تخت کارینا در بالا) نیز به خوبی کار می کنند و فضای ذخیره سازی را نیز ارائه می دهند.

برای اتاق هایی که پر از نور طبیعی هستند، می توان این موضوع را با استفاده از پرده های آستردار در پارچه های ضخیم تر کنترل کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما