لوله گازی 2 اینچ و تبدیل آن به ستون منزل 27 طبقه ای

انواع مختلفی از مواد مورد تایید برای کار لوله گازی 2 اینچ وجود دارد. کدهای حوزه قضایی محلی همیشه باید بررسی شوند، اما به طور کلی از مواد زیر استفاده می شود.

لوله های فولادی تا زمانی که خوردگی ناشی از محیط و گاز حمل و نقل مشکلی نداشته باشد می توانند در بالای زمین استفاده شوند. لوله های فولادی و لوله های مسی پرمصرف ترین مصالح در داخل ساختمان هستند.

لوله‌های مسی مورد استفاده در سیستم‌های گازی باید از نوع L یا K بوده و برای گاز مورد تایید قرار گرفته باشند، اگرچه آنها ماده‌ای نیستند که همه جا مورد تایید قرار گیرند، بنابراین مقررات محلی برای اجرای آنها باید بررسی شود.

لوله های برنجی زرد ممکن است برای نصب در داخل ساختمان به دلیل نازکی آنها تایید شود.

لوله های آلومینیومی برای استفاده سطحی هستند و نباید روی زمین استفاده شوند زیرا ساختار آنها بسیار شکننده است. آنها یک ماده توصیه شده برای بخش های کار ثابت نیستند، بلکه برای سایت های جدا شده هستند.

لوله های چدن داکتیل ممکن است در برخی از حوزه های قضایی برای کارهای زیرزمینی تایید شوند. ظرفیت مقاومت آنها آنها را به عنصری با عملکرد عالی تبدیل می کند که می تواند فشار داخلی و خارجی را تحمل کند و در بسیاری از موارد زیر زمین نصب شود.

لوله های پی وی سی (پلی وینیل کلراید) را می توان در لوله هایی که در خارج از ساختمان دفن شده اند، البته نه در فاصله بسیار عمیق، استفاده کرد، زیرا ممکن است به دلیل وزنی که روی آن قرار می گیرد، بشکند.

لوله های پلی اتیلن را می توان در لوله های مدفون در بیرون ساختمان استفاده کرد. آنها منحصراً برای مصارف خانگی هستند نه برای مصارف صنعتی.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما