مراکز عرضه شمشیر 90 سانتی زنجان

مراکز عرضه شمشیر 90 سانتی زنجان با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت محصول را در اختیار مشتریان می گذارند به همین دلیل توانسته اند به ترغیب 100 درصدی خریداران کمک کنند. شمشیر یک سلاح سرد می باشد که لبه تیز، تیغه بلند و دسته دارد که در شکل و مدل های مختلفی تولید می شود و بر اساس نوع مبارزه می توانید شکل آن را انتخاب نمایید.

مراکز عرضه شمشیر 90 سانتی زنجان

اطلاعاتی مختصر درباره شمشیر سامورایی

اطلاعاتی مختصر درباره شمشیر سامورایی شمشیر سامورایی یا شمشیر کاتانا نمونه ای بی نظیر از انواع شمشیر ها می باشد که اولین بار در کشور ژاپن تولید شد و 60 سانتی متر طول آن می باشد و دارای تیغه ی منحنی شکل است و لبه ای برنده و تیزی دارد و چون سامورایی های ژاپنی از این شمشیر استفاده می کرده اند به آن شمشیر سامورایی می گویند.

در دوره ی فئودال قرن 15 تولید عمده این شمشیر انجام شد این نوع شمشیر در فرهنگ های شرق و غرب محبوبیت زیادی پیدا کرده است از ویژگی های بارز آن می توان به استحکام خارق العاده و شکل زیبایی آن اشاره کرد قسمت عقب این نوع شمشیر از قسمت برنده و تیز آن کلفت تر می باشد و بیشتر برای بریدن اجزای بدن استفاده می شود تا زخمی شدن که این باعث شده تیغه آن به صورتی ساخته شود که قدرت برندگی بالایی داشته باشد.

بین 60 تا 80 سانتی متر طول تیغه ی این نوع شمشیر می باشد و دارای لبه ای رو به بالا است و در قرن 11 و 13 ساخته شده و اوج تکامل آن به قرن 17 می رسد لبه این نوع شمشیر روی *sash سوار شده است اگر به دنبال شمشیری تیز و برنده هستید به شما پیشنهاد می کنیم شمشیر سامورایی را خریداری کنید و همین باعث شده پخش شمشیر سامورایی رونق فراوانی داشته باشد چون علاوه بر تیغه ای تیزی که دارد بسیار زیبا است.

پخش کلی شمشیر 90 سانتی زنجان

پخش کلی شمشیر 90 سانتی زنجان پخش کلی شمشیر 90 سانتی زنجان در مدل های مختلفی به صورت آنلاین انجام می شود که این باعث شده تمام مشتریان و علاقمندان به این نوع سلاح بتوانند به راحتی آن را خرید کنند علاوه بر این مزیت های فراوان شمشیر زنجان باعث شده پخش پررونقی داشته باشد که به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • توانایی غلاف کشی را سریع می کند.
  • تیغه ی تیز و برنده ای دارد.
  • بسیار سبک می باشد به طوری که می توانید به راحتی آن را بلند کنید و در دستانتان بگیرید.
  • شمشیر زنجان بر اساس نوع مبارزه آن دارای جنس های آهن نرم، آهن سخت و پولاد می باشد.
  • تمام استاندارد های لازم در ساخت آن رعایت شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما