مراکز پخش چاقو زنجان قصابی اصل درجه یک

چاقو زنجان قصابی اصل را می توانید از سایت های معتبر اینترنتی خریداری نمایید.

انواع چاقو؛ برای مثال باید گفت:

1: چاقوی سرآشپز: چاقوی سرآشپز یکی از همه کاره ترین ابزارهاست. هر آشپز حرفه ای به شما می گوید که این یک چیز ضروری است. این باید مانند کشش بازوی شما باشد. این یک روش عالی برای خرد کردن و ریز کردن سبزیجات ، میوه ها و گیاهان است. همچنین برش انواع دیگر مواد مانند گوشت ، مرغ و ماهی. طول آنها معمولاً 8 تا 10 اینچ است و تیغه در انتهای آن گرد می شود. از آن برای پوست کندن محصولات کوچک استفاده نکنید (دقیق بودن آن خیلی زیاد است) و از استفاده از آن برای تراشیدن گوشت پخته شده خودداری کنید.

2: چاقو سانتوکو: چاقوی سانتوکو با تعداد بیشتری تیغه مستقیم ، دارای تورفتگی های کوچکی است که لغزش غذا را آسان می کند. مانند چاقوی سرآشپز ، آن نیز بسیار متنوع است ، برای خرد کردن ، تکه کردن ، و خرد کردن مواد یا برش دادن پنیر بسیار مناسب است. می توانید از آن برای تقریباً هر چیزی که از چاقوی سرآشپز استفاده می کنید.

3:چاقوی کنده کاری: چاقوی کنده کاری اکنون ، ما کمی بیشتر طاقچه می کنیم. بعد از پختن یک گوشت بزرگ مانند گوشت گاو ، گوشت خوک ، یا بوقلمون بو داده ، یک چاقوی حکاکی کننده به کار شما می آید. آنها برای دقت باریک تر هستند و برای برش دادن قطعات گسترده تر می توانند طولانی تر باشند. ممکن است دارای فرورفتگی هایی در کنار تیغه باشند تا آزادسازی هر برش آسان شود. و…

مراکز پخش چاقو زنجان قصابی اصل درجه یک

چاقو زنجان قصابی اصل دارای محافظ دست

چاقو زنجان قصابی اصل دارای محافظ دست سازندگان چاقو قصابی فولادی معمولاً نام خود را در داخل تیغه حک می کنند. سنگهای قیمتی ، جواهرات ، الیاف ، تکه های صدف دریایی و عاج از جمله تزییناتی است که به خلاقیت های خود اضافه می کنند. از چاقوهای تزئینی کوچک که به عنوان زنجیر اصلی استفاده می شوند تا شمشیرهای بزرگ ، طیف گسترده ای از محصولات در کارگاه ها ساخته می شوند. این دسته فرصتی را برای هنرمندان سازندگان آنها فراهم می کند که سعی می کنند تا حد ممکن به زیبایی و منحصر به فرد خود بیفزایند. خصوصیاتی مانند باز شدن به کمک فنر ، وضوح زیاد تیغه و چسبندگی بسیار خوب از ویژگی های چاقوهای زنجان است. بر اساس شکل ظاهری و تعداد قطعات ، این چاقوها را می توان به دو گروه ساده و پیچیده تقسیم کرد. چاقوهای ساده خود به دو دسته تقسیم می شوند:

1:چاقوهایی با دسته از شاخ بز یا گاو که دارای یک تیغه هستند که توسط دو ناخن به دسته متصل می شود و فاقد فنر است.

2: چاقو برای بریدن میوه ، که دارای یک تیغه ، دسته و فنر هستند و در اندازه های زیادی تولید می شوند. چاقوهای جیبی کوچک و “قلمتراش” نیز وجود دارد ، نوع خاصی از چاقو که برای بریدن قلم های خوشنویسی استفاده می شود.

عرضه کننده چاقو زنجان قصابی تیغه فولادی محکم

عرضه کننده چاقو زنجان قصابی تیغه فولادی محکم مراکز پخش چاقو آشپزخانه

چاقوی آشپزخانه به هر چاقویی گفته می شود که برای تهیه غذا استفاده شود. در حالی که بسیاری از این کارها را می توان با چند چاقوی کاربردی عمومی انجام داد – به ویژه یک چاقوی بزرگ آشپز ، یک برش سخت ، یک چاقوی کوچک و نوعی تیغه دندانه دار (مانند چاقوی نان یا چاقوی مفید دندانه دار) – وجود دارد همچنین بسیاری از چاقوهای تخصصی که برای کارهای خاص طراحی شده اند. چاقوهای آشپزخانه را می توان از چند ماده مختلف تهیه کرد.

2

    • سلام کاربر گرامی
      لطفا جهت دریافت پاسخ سوال خود می توانید فرم داخل سایت را پر کنید مشاورین ما با شما تماس می گیرند

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما