مرجع پخش ساطور قصابی زنجان

از گذشته های دور تا کنون؛ زنجان شهری است که در ساخت و تولید چاقو، بی نظیر است و همتایی مثل خود، چه در کشور مان، چه در سراسر دنیا ندارد. ساطور، قمه، کارد و چنگال، قند شکن، گردو شکن، چکش و نیز چاقو های مخصوص زنجان از نمونه محصولاتی هستند که در زنجان توسط افراد حرفه ای و چیره دست ساخته می گردند. این نوع از محصولات انواع و اقسام گوناگون، با کاربرد های متفاوتی دارند، از جمله مهم ترین انواع این محصولات، ساطور قصابی زنجان می باشد که به دلیل استفاده آسان از آن، بسیار پر طرفدار می باشد.

مرجع پخش ساطور قصابی زنجان

انواع ساطور قصابی زنجان

انواع ساطور قصابی زنجان ساطور قصابی، انواع مختلف و گوناگونی دارد که از پر فروش ترین و محبوب ترین آن ها، ساطور قصابی زنجان می باشد که خود به انواع و اقسام گوناگونی تقسیم می شود. در ساخت این ساطور ها در زنجان از دسته های بسیار خاص، با طرح های شگرف استفاده می شود که زیبایی آن ها را دو چندان می کنند.

ساطور قصابی زنجان، با دیگر ساطور های موجود در بازاز و محصولات تولید شده دیگر شهر ها یا کشور ها بسیار متفاوت است و دارای طرح های ویژه ای می باشند، که این ویژگی ها باعث متفاوت ساختن این ساطور ها از سایر ساطور ها کرده است.

لازم به ذکر است که ساطور قصابی زنجان، در طرح ها و رنگ های مختلف و نیز در انواع و اقسام گوناگون تولید و به بازار عرضه می گردد. از جمله این ساطور ها، برای قصابی و برای مصارف خانگی و در ابعاد کوچک و بزرگ ساخته و د نهایت در رنگ های گوناگون و متنوع تزئین خواهند شد که این نکته بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد.

مشخصات ساطور قصابی زنجان

مشخصات ساطور قصابی زنجان در زنجان مراکز تولید ساطور قصابی، مختلفی و بسیار زیادی وجود دارد که هر روزه ساطور های متنوع تر با ویژگی های خاص تر تولید می کنند. ساطور های زنجان، ساطور های عادی نمی باشند. آن ها ساطور هایی متفاوت با طرح های بسیار مختلف و زیبا خلق می کنند.

در ساخت و تولید این نوع محصولات به ویژه، ساطور های قصابی از ابزار و مواد و متریال مختلفی همچون سنگ های قیمتی و جواهرات و از شاخ و عاج حیوانات خاص استفاده می شود، که باعث خاص تر جلوه دادن این ساطور ها در دنیا می شود.

سازندگان ساطور های زنجانی، از بهترین متریال و مواد در ساخت انواع ساطور های قصابی ساده و ضامن دار و سر نیزه ای ساده و کماندو استفاده می کنند. آن ها از بهترین فلزات برای قسمت تیز و برنده و از بهترین چوب ها و فلزات و مواد تزئینی، برای دسته آن به کار می برند که دارای دوام طولانی می باشند.

از دیگر مشخصات و ویژگی های مثبت ساطور های قصابی زنجان، تیز و بُرنده بودن آن ها می باشد به طریقی که این محصولات و ساطور ها به راحتی می توانند انواع گوشت ها و مواد عذایی که سفت هستند را به خوبی برش داده و به راحتی شکل داده شود.

همچنین این ساطور ها و دیگر محصولات ساخته شده در زنجان، در برابر مواد غذایی بسیار محکم و مقاوم هستند و خراب نمی گردند و نسبت به قیمت کمی که دارند بسیار ماندگارند و طول عمر بسیار زیادی دارد و به راحتی می توان از آن ها برای چندین سال متوالی استفاده کرد.

از دیگر مشخصات و مزایا ی ساطور های قصابی ساخت زنجان و دیگر محصولات ساخته شده توسط آن ها مثل کارد و چاقو و قمه، دسته های محکم آن ها می باشد که کنده نمی شوند و نیز خراب نمی گردند و در برابر آب و رطوبت بسیار مقاوم و محکم می باشند. دسته های این ساطور ها بیشتر از چوب درختان بسیار محکم همچون چوب درخت گردو ساخته و تهیه می گردند.

جنس ساطور قصابی زنجان

جنس ساطور قصابی زنجان در زنجان ساطور های قصابی با کیفیت و مرغوبی ساخته و تولی می گردد. این نوع ساطور ها بیشتر از فلزات ساخته می گردند و توسط چوب های درختان خاص یا عاج حیوانات و متریال تزئینی، تزئین می گردند و با قیمت های گوناگون و به صرفه، ساطور قصابی ارزان را به بازار عرضه می کنند.

قیمت ساطور های قصابی زنجان به مواد سازنده و متریال آن ها بستگی دارد و هر اندازه، مواد سازنده و متریال ساطور های قصابی بهتر و با کیفیت بالا تر و بیشتری باشند، قیمت آن ها نیز بالا تر و بیشتر می باشد. همچنین در زنجان محصولاتی به ویژه ساطور قصابی با متریال متوسط تر و قیمت پایین تر تولید می گردد تا تمام قشر های مردم بتوانند آن ها را خریداری کنند.

یکی از بهترین مراکز ساخت و تولید و عرضه محصولاتی همچون چاقو، ساطور قصابی، کارد و غیره در زنجان، برند زنگان چاقو می باشد . این برند توانسته با بهترین متریال و مواد سازنده موجود بهترین ساطور های قصابی و دیگر محصولات را تولید و به بازار و مردم عرضه کند.

برند زنگان چاقو، با اینکه از بهترین و با کیفیت ترین مواد در ساخت محصولات خود استفاده می کند با قیمت هایی ارزان و بسیار مقرون به صرفه محصولات جدید خود را به ویژه، ساطور قصابی جدید به خریداران به فروش می رساند و از این طریق توانسته بین مردم شناخته شود.

فروشگاه عرضه ساطور قصابی زنجان

فروشگاه عرضه ساطور قصابی زنجان زنجان از گذشته تا کنون؛ در کشور ما توزیع کننده چاقو و انواع محصولات خاص خودشان به ویژه ساطور بوده اند و از این طریق توانسته اند برا خود و افراد زیادی اشتغال زایی و درآمد زایی کنند و همچنین این مهارت را آموزش دهند، که به نسل های آینده شان نیز منتقل گردد و از یاد ها نرود.

شهر زنجان علاوه بر عرضه ساطور قصابی زنجان دست ساز، در کشورمان توانسته علاوه بر بازار های داخلی، بازار های خارجی را نیز در دست بگیرد و به صادرات بپردازد و تولید انبوه کند. به طوری که آوازه این نوع ساطور زنجان باکیفیت به سر تا سر دنیا برسد.

همچنین در زنجان و سر تا سر کشور مان، فروشگاه عرضه ساطور در انواع مختلف و گوناگون به وجود آمده است که به فروش انبوه رسیده اند و تواسته اند محصولات خود به ویژه ساطور های قصابی را به مردم عرضه کنند و به افراد زیادی محصلات خود به ویژه ساطور قصابی را معرفی کنند که از این رو، این نکته بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما