مرکز توزیع ساطور استیل زنجان

ساطور استیل در انواع متفاوت از مقاوم ترین انواع ابزار ها می باشد که توسط چاقوسازان ماهر تولید می گردد. جنس تیغه این ساطور از فولاد بسیار سخت می باشد؛ به همین دلیل به هیچ عنوان دچار زنگ زدگی نمی شود و دستان نیز از چوب با کیفیت تهیه شده است و بسیار مقاوم و برنده است. مرکز توزیع ساطور استیل زنجان انواع متفاوت این ابزار را از نظر جنس و اندازه به صورت کلی از طریق روش ‌های گوناگون توزیع می کند.

مرکز توزیع ساطور استیل زنجان

مشخصات مهم ساطور استیل آشپزخانه

مشخصات مهم ساطور استیل آشپزخانه ساطور استیل آشپزخانه بر خلاف انواع دیگر ابزار های برش، دارای تیغه ای مستطیلی شکل می باشد و در ابعاد مختلفی وجود دارد و مسلما از این نوع چاقو برای شکستن استخوان و مواد نرم مانند گوشت و سبزی استفاده می کنند؛ همچنین تیغه آن ضخیم تر می باشد و بسیار مقاوم است.

معمولا جنس تیغه ساطور آشپزخانه از استیل با کیفیت و همینطور فولاد بسیار مقاوم تشکیل شده است که هر کدام از این جنس ها کارایی و مقاومت خاص خود را دارا می باشند. معمولا با توجه به این که این تبزار بسیار پر کاربرد می باشد، آن را از جنس هایی تهیه می ‌کنند که در برابر عوامل مختلف مانند رطوبت دچار زنگ زدگی نشوند؛ همچنین قابل تیز شدن مجدد باشند که این ویژگی ها در جنس استیل و فولاد وجود دارد به همین دلیل ساطور بیشتر از این جنس ها تولید می گردد.

افزون بر تفاوت از نظر جنس تیغه باید گفت که از نظر جنس دسته نیز ساطور ها با هم تفاوت دارند؛ برخی از آنها دارای دسته های فلزی می باشند اما برخی دیگر از دسته های چوبی مقاوم دارند در ساخت این چاقو تمامی استاندارد های لازم توسط افراد ماهر چاقو ساز رعایت می شود به همین دلیل سطح تیغه به خوبی و روی مواد مختلف قرار داده می ‌شود.

فروشندگان انواع ساطور استیل زنجان

فروشندگان انواع ساطور استیل زنجان قیمت ساطور رابطه مستقیمی با کیفیت جنس آن دارد به همین دلیل هر چه جنس تیغه این چاقو مقاوم تر و ابعاد بزرگ تر باشد، قیمت آن هم بالاتر خواهد بود. البته روش ‌های خرید نیز بر روی قیمت این دسته از ساطور ها تأثیرگذار هستند؛ برای مثال اگر ساطور را از طریق روش مستقیم خریداری کنیم.

خرید انواع ساطور استیل با قیمت ‌های متفاوت از طریق روش های گوناگون امکان پذیر می باشد و به خاطر تولید فراوانی که دارند همیشه طرح‌ ها و مدل ‌های مختلفی در بازار فروش ساطور استیل وارد شده و مشتریان می‌ توانند نمونه مورد نظر خود را از بین آنها با قیمت مناسب تهیه کنند. این مجموعه تجاری به عنوان یکی از بهترین فروشندگان انواع ساطور استیل زنجان، همواره آماده ارائه خدمات به مشتریان به صورت آنلاین می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما