مرکز تولید چاقو زنجان اصیل

ازجمله ابزارهای بسیار مهم و پرکاربرد در آشپزخانه‌های خانگی و در محیط‌های کاری و رستوران ها،چاقو می‌باشد. چاقوها در و با برند های اشکال مختلف ایرانی و غیر ایرانی در بازار یافت شده و عفوم مردم به خرید آن مبادرت می ورزند.

مجموعه زنگار، با سابقه درخسان در زمینه تولید انواع چاقو، عرضه انواع چاقو زنجان ممتاز و درجه یک را به‌ صورت آنلاین و از طریق تارنمای خود به انجام رسانده و سفارشات خریداران را در سراسر کشور با مناسب‌ترین قیمت و کیفیتی مثال زدنی عرضه می‌کند.

مرکز تولید چاقو زنجان اصیل

مدل های مختلف چاقو زنجان

مدل های مختلف چاقو زنجان از لوازم و ابزار بسیار پراستفاده در خانه و در محیط آشپزخانه‌های صنعتی و رستوران‌ها چاقو می‌باشد. چاقو از دیرباز در مدل ها و به شکل‌های دست‌ساز و صنعتی در دسترس مردم قرار گرفته‌ است. با پیشرفت لوازم و ابزارهای سازندگی چاقوها در تنوع و رنگ‌ها و نقش‌های مختلفی روانه بازار شده‌ است.

چاقوی زنجان یکی از معروف‌ترین و بهترین نوع چاقوهای تولید و عرضه‌ شده در بازار می‌باشد. هر یک از این چاقوها با توجه به کاربردی که دارند و محیطی که در آ« مورد استفاده‌قرار می گیرند، خریداری می شود.این چاقو درانواع مختلف زیر در دسترس هستند:

  • چاقوی میوه‌خوری: این چاقو در هنگام پذیرایی و برای انواع کاربردها در منزل مورد استفاده‌ قرار می گیرند. این چاقوها در سایز کوچک ولی بسیار تیز و سبک بوده و به‌راحتی قابل‌ استفاده می‌باشند.
  • چاقوی دم‌دستی معمولی: این چاقوها برای موارد معمول در آشپزخانه مورد استفاده قرار می‌گیرند. اندازه بزرگ‌تری نسبت‌ به چاقوی میوه‌خوری دارند و تیز هستند و لبه‌ آنها از دم دسته کمی بیرون آمده است که برای خرد کردن انواع سبزی و گوشت کار را ساده تر می کنند.
  • ساطور: چاقوهایی با تیغه‌ی بسیار پهن و بزرگ هستند و به منظور خرد کردن تکه‌های سفت و استخوان مرغ و گوشت و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  • چاقوی سلاخی و پوست‌کنی: این چاقو در قصابی ها مورد استفاده قرار گرفته و قصاب از آنها برای سلاخی و آماده کردن گوشت استفاده می کند. سر نوک تیز و بسیار تندی داشته و سریع و به سرعت برش می دهد.
  • چاقوهای تاشو:این‌چاقوها قابل‌استفاده در کیف و در سفر هستند و از محل اتصال تیغه به دسته تار شده و تیغه تمییز و محفظو می باشد. این چاقوها برای حمل بی خطر بوده و جای کمی اشغال می کنند.
  • چاقوی غلاف دار: تیغه‌ی این چاقوها دارای روکش پلاستیکی و یا روکش چرمی می‌باشند. این چاقو برای مسافرت در ساک های دستی و همراه داشتن مناسب هستند. چنانچه تصادفاً دست با آنها برخورد کند خطر بریده شدن در آن‌ها وجود نداشته و در عین حال تیغه آنها تمییز می ماند و از آسیب حفظ می شود.
  • و …

دلایل محبوبیت چاقو زنجان چیست؟

دلایل محبوبیت چاقو زنجان چیست؟ چاقوی زنجان در بین مردم از محبوبیت بیشتری در مقایسه با دیگر چاقوها برخوردار است. علت این محبوبیت ویژگی‌های منحصر به‌ فردی است که این ابزار پرکاربرد دارد. در ادامه به تعدادی از این ویژگی‌های منحصر به‌ فرد اشاره خواهیم کرد:

  • دسته و تیغه چاقوهای زنجان یک تیکه هستند و همین امر تمین می کند که دسته این چاقو هرگز نمی شکند.
  • چاقوهای زنجان کاملاً دست‌ساز بوده و با ضربه هایی که سازنده در ساخت آن به تیغه وارد می کند، ابزاری محکم و با دوام تولید می کند.
  • شهر زنجان در ساخت چاقو پیشینه بسیار طولانی داشته و در زمان هخامنشیان، سلاح های مورد استفاده در زنجان تولید می شده است.
  • در تولید چاقو زنجان استیل خالص و با کیفیت استفاده می شود که به هیچ وجه زنگ نزده و تاب دار نمی شود. این فلز وارداتی بوده و از کشورهای آلما، روسیه و اوکراین وارد می‌شود و مقاومت بسیار خوبی دارد.
  • ظاهر شکیل چاقوهای زنجان محبوبیت آن‌ها را صدچندان کرده‌است، چرا که در ساخت دسته‌های این چاقو هنر دست سازنده به‌خوبی نمایان و مشخص بوده و علاوه بر کاربردی که دارد، به آشپزخانه زیبایی می بخشد.
  • چاقوی زنجان بسیار بادوام، محکم و با طول عمر بالا می باشد.

پخش مستقیم چاقو زنجان

پخش مستقیم چاقو زنجان چنانچه قصد خرید چاقو زنجان اصیل را دارید که باکیفیت بوده و در تولیدات آن تنوع چشمگیری وجود داشته باشد، به ما اعتماد کنید. مجموعه زنگاربه عنوان عامل پخش چاقو زنجان و با داشتن سابقه‌ای درخشان در زمینه تولید، فروش و صادرات این چاقوها، محصولی بسیار باکیفیت و اصیل در اختیار شما قرار می‌دهد.

تیم حرفه ای مجموعه زنگار، سفارشات را به‌صورت آنلاین و از سراسر کشور دریافت کرده و آن‌ها را با بسته‌بندی مناسب، در اسرع وقت و به ساده‌ترین شیوه ممکن و با قیمتی بسیار مناسب به دست خریداران خواهد رساند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما