مرکز خرید چاقو سفری مدل تاشو

همانطور که می دانید چاقو یکی از ابزارهای ضروری برای کمپینگ در طبیعت است، زیرا در سفر و طبیعت گردی کاربردهای زیادی دارد. چاقوی مسافرتی مدل تاشو ساخت شرکت محبوب ما بوده و از کیفیت بالایی برخوردار است. علاوه بر این، این محصول به دلیل تاشو بودن فضای زیادی را اشغال نمی کند. جهت خرید چاقو سفری مدل تاشو می توانید به سایت ما مراجعه کنید.

جالب است که درباره چاقو شکاری رمبو هم بیشتر بدانیم.

مرکز خرید چاقو سفری مدل تاشو

مشخصات چاقو سفری مدل تاشو

مشخصات چاقو سفری مدل تاشو

  1. جنس چاقو سفری جدید: چه به دنبال یک چاقوی تیز مسافرتی باشید و چه یک چاقوی میوه‌خوری معمولی، مهم است که جنس وسیله مورد نظر شما کیفیت خوبی داشته باشد و برای هدفی که آن را تهیه می‌کنید مناسب باشد. پس اگر می خواهید برای خود یک چاقوی مسافرتی مناسب بخرید، حتما به دنبال چنین چاقوهای تیغه ای در بازار باشید.
  2. تک کاره یا چند کاره بودن چاقو سفری تاشو: دومین نکته ای که در هنگام خرید چاقوی مسافرتی باید به آن توجه کنید این است که محصول مورد نظر شما چند کاره است یا چند کاره; زیرا برخی از این مدل چاقوهای مسافرتی دارای تیغه تیز و برش و همچنین دارای تیغه اره، قیچی، دربازکن و … می باشند و در واقع یک چاقوی همه کاره در حال حرکت است.
  3. چاقو سفری ارزان در دو مدل با تیغه های ثابت و تاشو طراحی و روانه بازار می شوند که بسته به فضایی که قصد دارید این ابزار تیز را در آن قرار دهید باید چاقوی بزرگ یا کوچک تهیه کنید.
  4. جنس و طراحی دسته: در قسمت دسته چاقو سازندگان عمدتا از موادی مانند چوب، استخوان، پلاستیک و همچنین فلز (آلومینیوم و فولاد) استفاده می کنند که در این میان دسته های چوبی سبکتر و دسته های فلزی مستحکمتر هستند. خریداران گرامی به یاد داشته باشید که دسته چاقو باید به گونه ای طراحی شود که با طول و جنس تیغه مطابقت داشته باشد تا در هنگام استفاده و لمس آن بیشترین تاثیر را داشته باشد.

انتخاب چاقو سفری مدل تاشو

انتخاب چاقو سفری مدل تاشو تیغه فولادی! مهم ترین قسمتی که در انتخاب و خرید یک چاقوی مسافرتی خوب باید به آن توجه کرد تیغه آن است. با توجه به اینکه تیغه چاقوی مسافرتی از فولاد سخت ساخته شده است، برش های دقیق و سریع و سپس کاهش سرعت را برای شما به ارمغان می آورد. متصل! حمل و نقل آسان از دیگر ویژگی های چاقوی مسافرتی تاشو X53 است.

در این میان بهتر است چاقو شکاری غلاف دار درباره اطلاعات بیشری کسب کنیم.

از آنجایی که این چاقو تاشو است و از قلاب نیز روی این چاقو استفاده می کند، می توانید به راحتی آن را به کمر یا کوله پشتی خود متصل کرده و بدون اشغال فضای زیادی توسط تیغه، با خود حمل کنید. قفل چاقو! چاقوی مسافرتی تاشو دارای قفل تیغه ای است که با باز شدن به طور خودکار بسته می شود و تیغه را در جای خود نگه می دارد. این ویژگی احتمال بسته شدن تصادفی تیغه را پس از باز شدن تیغه به حداقل می رساند.

انواع مختلف چاقو سفری

انواع مختلف چاقو سفری انواع چاقو چاقوها از یک تیغه لبه ثابت تا تیغه ای که در جیب قرار می گیرد و هر کدام کار خاصی را انجام می دهند، متفاوت هستند، برخی از چاقوها چند کاره هستند. با انتخاب یکی از انواع چاقو می توانید یکی از نیازهای خود را برطرف کنید. چاقوهای جیبی: این چاقوها با تیغه های تاشو گزینه مناسبی برای مسافرت و مسافرت هستند، اگرچه فضای کمی را اشغال می کنند.

چاقوهای جیبی می توانند یک یا چند تیغه داشته باشند، چاقوها داخل دسته با مفصل قرار می گیرند، طراحی چنین چاقوهایی جک همچنین دارای طول تیغه 5 تا 15 سانتی متر است همچنین گفته می شود که در جیب جا می شود. آنها همچنین دارای محافظ خوبی هستند زیرا توسط دسته ها جمع می شوند و داخل آن قرار می گیرند.

چاقوهای تیغه ثابت: این چاقوها قوی تر و راحت تر از تاشو استفاده می شوند، تمیز کردن راحت تر اما سنگین تر هستند. به دلیل تیغه ثابت نیاز به فضای بیشتری دارند و باید غلاف داشته باشند. تیغه های قفل دار: این چاقوها استحکام تیغه ثابت و تاشو را ندارند، تیغه های آنها قابل تا شدن است اما تیغه در هنگام باز شدن قفل می شود تا در هنگام استفاده به طور تصادفی خم و آسیب نبیند.

چاقوهایی که با یک دست باز می شوند: این چاقوهای تاشو با طرح و دکمه خاصی با یک دست باز و بسته می شوند. البته این چاقوها به راحتی با دو دست باز و بسته می شوند.

تیغه های کار: این مجموعه از تیغه ها به شما کمک می کند قفل تیغه را باز کرده و کاملاً باز کنید. قفل ایمنی این تیغه ها از بسته شدن تصادفی جلوگیری می کند. تیغه های سوزنی: این مجموعه تیغه دارای دو تیغه متقارن است و برای کارهای سخت، مشت زدن و پرتاب مناسب است.

جنس تیغه: مهم نیست که چاقو را چه هدف و هدفی می خواهید، مهم این است که یک متریال خوب و مناسب برای کار انتخاب کنید، بهتر است از چاقوهای شکاری یا همان سفری استیل استفاده کنید. تک یا چند کاره: مهم است که تیغه بتواند یک یا چند کار را برای شما انجام دهد، برخی از چاقوهای مسافرتی علاوه بر تیغه برنده، تیغه اره، الماس برش، سوزن، قیچی، درب بازکن و غیره هستند. آنها می توانند بیشتر نیازهای سفر شما را برآورده کنند.

اندازه: اندازه تیغه عامل مهمی در انتخاب است، باید ناحیه ای که تیغه در آن قرار می گیرد را در نظر بگیرید. شما می توانید با توجه به سلیقه و سایز خود یکی از مدل های چاقوی ثابت یا تاشو را انتخاب و خریداری کنید.

جنس دسته و طراحی: تولیدکنندگان دسته چاقو را بیشتر از چوب، پلاستیک، استخوان، آلومینیوم و فولاد می‌سازند. تطبیق مواد دسته با طول و طراحی تیغه می‌تواند کارایی و اثربخشی بهتری را هنگام استفاده ارائه دهد.

قیمت چاقو: با هر بودجه ای می توانید یک چاقوی مسافرتی بخرید، در دسترس بودن لوازم جانبی و برخی ابزارهای دیگر مانند قطب نما و سنگ چخماق در تعیین قیمت چاقو موثر است اما نوع چاقو، میزان برش و جنس آن دسته نیز در تعیین قیمت ایراد دارد. برای جلوگیری از سستی و زنگ زدگی، به یک اتاق ذخیره، مانند دسته چاقوی تاشو یا پوشش دیگری نیاز است.

مرجع پخش چاقو سفری مدل تاشو

مرجع پخش چاقو سفری مدل تاشو واضح است که با هر بودجه ای می توانید یک چاقوی مسافرتی ایده آل برای خود تهیه کنید. قیمت چاقو مسافرتی امروز از چند هزار تومان شروع می شود و بسته به مواردی مانند اتصال سایر وسایل مسافرتی مانند قطب نما، سنگ چخماق و غیره تا چند صد هزار تومان هم می رسد. اما توصیه می کنیم قبل از پرداختن به قیمت چاقو به نوع چاقو، میزان تیزی و جنس دسته آن دقت کنید. ناگفته نماند که چاقوی مسافرتی باید محفظه نگهدارنده هم داشته باشد تا تیغه آن دیرتر کند شود و زود زنگ نزند! از این رو برای خرید بهتر است به مرجع پخش چاقو سفری مدل تاشو شرکت ما مراجعه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما