کانکس ۶ متری در اصفهان قیمت مسکن را تکان داد

ساختمان‌های مدولار در بخش‌های مکرر – ماژول‌ها – ساخته می‌شوند که سازندگان برای مونتاژ نهایی به سایت خانه منتقل می‌کنند. شما می‌توانید ماژول‌ها را در پیکربندی‌های متعددی قرار دهید که به شما اجازه می‌دهد تا انواع پلان‌های طبقه و گزینه‌های سفارشی خانه را داشته باشید.

مسکن مدولار به عنوان املاک و مستغلات رسمی طبقه بندی می شود،سازندگان کانکس ۶ متری در اصفهان ساخته باید به جای کد HUD فدرال، از تمام قوانین ساختمانی منطقه ای، ایالتی و محلی پیروی کنند.

یک زیر شاخه از روش ساخت مدولار، ساخت و ساز پانلی است. سازندگان خانه‌های پانل‌شده را از پانل‌های دیواری می‌سازند که با پیکربندی‌های منحصربه‌فرد در محل ساختمان به هم می‌پیوندند.

خانه‌های پانل‌شده معمولاً به کارهای داخلی بیشتری نیاز دارند و بنابراین طولانی‌ترین زمان ساخت در محل را در بین انواع خانه‌های پیش ساخته دارند.

خانه های ساخته شده: این خانه های پیش ساخته کاملاً خارج از محل بر روی یک شاسی فولادی غیر قابل جابجایی ساخته می شوند. سپس از شاسی برای حمل و نقل خانه استفاده می شود.

هنگامی که یک خانه تولید شده به محل ساخت و ساز نهایی می رسد و در پایه دائمی خود قرار می گیرد، چرخ ها، محورها و اتصالات از شاسی جدا می شوند. خانه های تولیدی باید بر اساس کد ساختمان فدرال HUD ساخته شوند و کیفیت کلی معمولاً پایین تر از خانه های مدولار است.

خانه های متحرک: اصطلاح “خانه متحرک” در واقع نام اصلی خانه های تولیدی بود تا اینکه قانون مسکن در سال 1980 مقرر کرد که از کلمه “ساخت شده” به جای “متحرک” استفاده شود.

امروزه استفاده از “خانه متحرک” برای توصیف خانه تریلر ساخته شده بر روی چرخ و کشیده شده توسط وسیله نقلیه رایج تر است. خانه های سیار پیش ساخته مدرن به جای املاک و مستغلات دارایی شخصی محسوب می شوند و باید با کد DMV ساخته شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما